Kad otru reizi piezvanīju un runāju Vēl Indīgāk un Kašķīgāk, viss aizgāja! A sekretārei viņi dirsa, ka tā neesot viņu vaina, lai mūsu sisadmins nākot pie mums un taisot, tas viss esot mūsu ofisā nobrucis! Svolači!;/
ar šitiem arī man ir bijusi nelāga pieredze, kad mums nedelu Deac serveris nez kāpēc kkādus e-mailus aizturēja - līdz vispār maili nenāca. da sukas vispār pateikt nevarēja kāpēc tas notiek un pie tam tos mailus nevarēja dabūt atpakaļ: "lūdzu iesniedziet laiku un maila sūtītāja adresi - mēs pameklēsim!!"
aga. es vēl toreiz ar viņiem lamājos, kā lai es zinu kuri potenciālie un esošie klienti ir vēlējušies ar mums saiznāties
nu vispār sviest ar viņiem ir. tik gudri muld. tās atbildes vēstules, ko šamie man sūtīja par tehniskām problēmām bij rakstitas nu tādā valodā, ka es nesapratu. apmēram jusu pakalpojumam kkāds verķis to uztver kkā tā. ej nu sazin kas i kas
Nu, saskarsmē ar DEAC tikai kašķīgam klientam ir iespējas kaut ko panākt...;/