PEpijas veranda - e-sērga
Janvāris 22., 2013
16:02

[Link]

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
e-sērga

(12 raksta | ir doma)

Comments
 
[User Picture]
From:[info]pikaczu
Date:22. Janvāris 2013 - 16:38
(Link)
ir cilvēki, kam patīk tēlot muļķi - es tā neteicu es tā nedomāju, es nemaz nezināju, ka man tas jādara - ar tādiem drošāk visu kārtot rakstiski
From:[info]dunduks
Date:22. Janvāris 2013 - 16:55
(Link)
Arī.
[User Picture]
From:[info]pepija
Date:22. Janvāris 2013 - 17:24
(Link)
pie šādas vienvirziena komunikācijas vienmēr var pateikt, ka e-pasts nav saņemts. nesen viena kliente bija sūtījusi savas vajadzības uz nepareizu adresi veselu nedēļu - viņu neizbrīnīja, ka neviens nereaģē - tā vietā, lai piezvanītu, viņa atrakstīja vēl vienu e-pastu kādam no pusvadītājiem, lai pasūdzētos
From:[info]dunduks
Date:22. Janvāris 2013 - 17:50
(Link)
Nekas jau netraucē klīniskiem gadījumiem zvanīt uz nepareizu numuru un, loģiski, ka nesazvanot, zvanīties pēc tam pašām augšām :-)
[User Picture]
From:[info]pikaczu
Date:22. Janvāris 2013 - 17:52
(Link)
manis pieminētais vairāk palīdz izvairīties no "tagad paspēlēsimies ar krāsiņām", bet ar normāliem cilvēkiem man nav iebildumu norunāt lietas pa telefonu
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:22. Janvāris 2013 - 19:13
(Link)
tāpēc darba epastiem ir tāda opcija, kā paziņojums par vēstules atvēršanu, tip, sutītājs saņem ziņu, ka adresāts ir vismaz atklikšķinājis vēstuli (vai lasījis, tā vairs nav sūtītāja problēma...)
Powered by Sviesta Ciba