03 May 2014 @ 09:23 pm
 
Es nebrīnos, ka sabiedrības attieksme pret literatūru ir tāda, kāda tā lielākoties ir, ja skolēnu radošo darbu konkursa vērtēšanas kritēriji ir: pozitīvisms, patriotisms un drukas kļūdas. Drukas kļūdas - tiešām?
Labi, palasīšu vēl par skandināvu rūnām un ķeršos klāt, bet, ja es nebūtu tikai "pa kluso" vērtēšanā palīdzētājs, es totāli viņiem pateiktu, ka šis viss sūkā.


UPD: es domāju, ka vajadzētu vēl kategoriju "glītākais rokraksts".
 
 
( Post a new comment )
adele_varbut[info]adele_varbut on May 3rd, 2014 - 10:30 pm
Tie ir nopietni, skaidri pateikti kritēriji? Izklausās jautri. Man šķiet, ka noteikti vajadzētu ņemt vērā arī ietekmi uz ekonomisko labklājību.
(Reply) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on May 3rd, 2014 - 10:38 pm
Ir, pilnīgi nopietni, jā, es gan drīkstu neņemt vērā, tā kā oficiāli nevērtēju, bet vienk. pateikt, kuri darbi man liekas visforšākie. Iedomājies, ko, lai dara ar dzejoli, kurā nav pieturzīmes?! :)

Ekonomiskie faktori un integrāciju, toč – kā viņi to ir aizmirsuši iekļaut?
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
banderlogs[info]banderlogs on May 3rd, 2014 - 10:48 pm
tradicionālu vērtību paušana!!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on May 3rd, 2014 - 11:07 pm
tradicionālas ģimenes aizstāvēšana!
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
adele_varbut[info]adele_varbut on May 3rd, 2014 - 11:39 pm
Īsumā: sēdies, Bodlēr, divi. :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on May 4th, 2014 - 12:28 am
"kas prostitūtu skavās pavadījis nakti, tas tagad saldi dus" diez vai ir kaut kas tāds, ko mūsu jaunatnei vajadzētu lasīt. :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
banderlogs[info]banderlogs on May 4th, 2014 - 01:01 am
nez, it kā šķiet diezgan pozitīvi. patīkami pavadījis vakaru, indivīds tagad saldi dus. what's not to like
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on May 4th, 2014 - 01:58 am
jā, ja tā padomā, tad jā, var to pavērst arī par absolūto pozitīvismu. :D man gan šķiet, ka kopējā dzejoļa noskaņa nemaz tik pozitīva nebija gan. :(
(Reply) (Parent) (Link)