23 September 2017 @ 06:37 pm
 
Nesen dzejas dienu sakarā viesojoties skolā, kaut gan ilgi šaubījos, vai tas ir pareizais vēstījums, ko komunicēt skolēniem -, bet nolēmu būt autentiska -, pateicu, ka man skolā gāja ļoti slikti - daudzos priekšmetos biju nesekmīga, savukārt literatūru bastoju, jo man tajā bija garlaicīgi, tādēļ ka skolotāja nesekoja jaunākajiem procesiem, tb - nezināja un nebija lasījusi autorus, kas man patika, bet ar visu bastošanu man tāpat lit. parasti bija ļoti labas atzīmes. Pateicu arī, ka tam, ka man matemātikas eksāmenā bija e, šobrīd nav pilnīgi nekādas nozīmes. Tas bija pirmais brīdis, kurā jutu, ka man ar auditoriju izveidojas kontakts. Pirms tam es nevarēju saprast, vai viņi sēž klusi kā pelītes, tāpēc ka viņus tiešām interesē tas, ko es stāstu, vai arī, jo klāt ir četras skolotājas, un, ja nepratīs uzvesties, vēlāk būs problēmas. Pēc manas skolas pieredzes īsa ieskicējuma sākās smiekli un viļņošanās, un tad viņi man sāka uzdot arī jautājumus, turklāt pilnīgi normālus jautājumus, kas saistīti ar lit. (Varbūt man biežāk vajadzētu iet uz skolu, jo tur ir cilvēki, kas mani saprot, un nav spiediena būt tik ļoti gudram un visu darīt pareizi.) Pateicu viņiem arī, ka dzeju drīkst nesaprast un ka centieni saprast var pat traucēt nonākt kontaktā ar to.

Drusciņ parunājos arī par antropoloģiju, tiesa, ar b darbu, kas man būtu ērtākais piemērs tam, ko var darīt, ja studē antro, nolēmu nedalīties, domāju gan, ka skolēniem būtu tikai interesanti, bet par skolotājām, ar kurām man vēlāk vajdzēja iet pusdienās, gan nebiju tik droša.

UPD: Un laikam es arī paguvu pateikt, ka man liekas ļoti nepareizi, ja lit. māca tikai klasiku, jo jaunākais process ir tikpat svarīgs. Nezinu, vai tas gadījumā nebija kaut kā netaktiski, jo es te tagad mācīšu, kā vadīt stundas, no otras puses, man tiešām reāli bija janovada stunda no A-Z, par ko es nebiju informēta, jo man bija nedaudz citādāks priekšstats par to, kā organizējas, ja stundā piedalās viesi. Es kritu panikā, protams, kad izdzirdēju "ja nu kas, mēs jau tur arī būsim", bet, kad stunda beidzās, man bija vēl ko teikt un ko lasīt.
 
 
( Post a new comment )
pelnufeja[info]pelnufeja on September 24th, 2017 - 12:30 pm
Kas tad tajos Plikajos rukšos tāds ir? (nopietns jautājums, jo neesmu lasījusi.)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
honeybee[info]honeybee on September 24th, 2017 - 01:07 pm
homoseksuālā dominance :)
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on September 24th, 2017 - 01:32 pm
Kas tā tāda? :D
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
honeybee[info]honeybee on September 24th, 2017 - 01:38 pm
Jeffreys diezgan radikālā ideja, ka, tā kā vīrieši ir dominantā attiecībā pret sievietēm, homoseksuāli vīrieši ir dominanti attiecībā pret heteroseksuāliem, jo 1) viņiem vispār nav jāsaskaras ar sievietēm pat ne bioloģiski/seksuālu iemeslu dēļ 2) viņi drāž vīriešus un attiecīgi var pret viņiem vērst visas tās lietas, ko hetero vīrieši vērš pret sievietēm - piemēram, homoseksuāls vīrietis var objektificēt heteroseksuālu vīrieti, tādējādi viņu pazemojot
(lesbietes, protams, šajā shēmiņā ir pašā apakšā)

Teorija, protams, reāli jancīga, bet attiecībā uz Plikajiem rukšiem ļoti labi der

Par to arī bija tas jocīgais pētījumiņš dzimtes un seksualitātes antropoloģijā
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
pelnufeja[info]pelnufeja on September 24th, 2017 - 02:36 pm
Aha, tagad es sāku atcerēties, ka Tu man par šo jau stāstīji.

"nav jāsaskaras ar sievietēm." :D
(Reply) (Parent) (Link)