Ja par : http://klab.lv/users/biezpientaure/3269 65.html, tad atzīšos, ka man Rīga joprojām ir gatavā eksotika, un Zasulauks vai Torņakalns tikpat labi varētu būt kādā hotentotu zemē. Vismaz skan līdzīgi. Tramvajs, kas ziemas rītā klusu aiztarkšķ garām, un kravas vilciena tusnīšana - jā, tas man jau kaut ko ievibrē vēderā. Taču te vienalga mīt svešinieki un ir daudz, pārāk, pārāk daudz betona un asfalta, un sienu, pret kurām gribas sisties, un cilvēku, kuru elpa neļauj gulēt naktīs.
Labākās bērnības atmiņas ir par atpakaļceļu vilcienā ar kādu te nopirktu grāmatu rokās. Bet vilciena uz mājām vairs nav, esmu ieslodzīts. Ārā tikai autobusi un lidmašīnas. Bet tie nav vilcieni. Nekas nav vilciens. Ja nebūtu cilvēks, būtu vilciens.
Labākās bērnības atmiņas ir par atpakaļceļu vilcienā ar kādu te nopirktu grāmatu rokās. Bet vilciena uz mājām vairs nav, esmu ieslodzīts. Ārā tikai autobusi un lidmašīnas. Bet tie nav vilcieni. Nekas nav vilciens. Ja nebūtu cilvēks, būtu vilciens.
Comments
|
kas vilcieniem tā par maģiju.
vispār sabiedriskais transports ir unikāls - cilvēkam var nebūt ne mīļākā krāsa, ne skaitlis vai gadalaiks, vai hujviņzin kas tik vēl ne, bet viņam būs kārība kādā sabiedriskais transports ierindojas simpātiju listē.
vispār sabiedriskais transports ir unikāls - cilvēkam var nebūt ne mīļākā krāsa, ne skaitlis vai gadalaiks, vai hujviņzin kas tik vēl ne, bet viņam būs kārība kādā sabiedriskais transports ierindojas simpātiju listē.
(Reply to this) (Thread)
|
un tad viņi emocijas aprēķina ciparos un iet laimīgi ēst kūkas.
|
nē, pa vidu vēl uztaisa skaistu powerpoint prezentāciju, ko nodemonstrēt uzvalkotiem vīriem un vienai sievietei bēšīgā istabā ar auga nosaukumu.
tad kūkas.
tad kūkas.
|
oj, domāts bija - izvirtuļi, bet izvirstuļi arī skan piemēroti.
|
tas jau izklausās pēc sirds vārstuļiem.
(Reply to this) (Parent)
Bet tas ir absolūti loģiski! Sabiedriskais transports ir nepatīkams, ja ir pārāk piebāzts; vairāk cilvēku nozīmē lielāku piesārņotību, augstāku temperatūru, vairāk smaku un mazāku iespēju sevi pozicionēt vēlamajā vietā.
Manā pieredzē tramvaju noslogojums ir vismazākais, līdz ar to tie ir vispatīkamākie. Atsevišķa problēma ir pārvietošanās ātrums - trolejbusi pamatīgi zaudē autobusiem.
Manā pieredzē tramvaju noslogojums ir vismazākais, līdz ar to tie ir vispatīkamākie. Atsevišķa problēma ir pārvietošanās ātrums - trolejbusi pamatīgi zaudē autobusiem.
|
interesanti, ka tramvajus salīdzinoši visaugstāk novērtē par vadītāju darbu un pieturvietu nosaukšanu, bet sliktāk: par salonu apkuri un ventilāciju.
(Reply to this) (Parent)
|
Tramvaji rullē, jo cenšas līdzināties savam lielajam brālim un transporta etalonam - vilcienam. Turpretī autobusi ir smirdīgi lieli autiņi, kuri allaž cenšas visus nobiedēt, izņemot līkumus, kuros pat Smart uzmanīgi izlocītos. Un trolejbusi vienkārši ir bastardi, un kuram gan patīk tie?
(Reply to this) (Thread)
|
Ak, jā, piemirsu. Bērnībā man daudzi briesmīgi murgi risinājās Rīgā (pats dzīvoju Ikšķilē jaunībā), bet tie mēdza beigties labi, ja paspēju iekāpt laimīgajā glābiņā vilcienā, kurš zināju, ka aizvedīs uz mājām.
|
imo, vilcieniem pienākas kāds ordenis par nemirstīgo krutumu :)
(Reply to this) (Parent)
|
Pateikšu vilcienam!
(Reply to this) (Parent)