Comments
|
kas vilcieniem tā par maģiju.
vispār sabiedriskais transports ir unikāls - cilvēkam var nebūt ne mīļākā krāsa, ne skaitlis vai gadalaiks, vai hujviņzin kas tik vēl ne, bet viņam būs kārība kādā sabiedriskais transports ierindojas simpātiju listē.
vispār sabiedriskais transports ir unikāls - cilvēkam var nebūt ne mīļākā krāsa, ne skaitlis vai gadalaiks, vai hujviņzin kas tik vēl ne, bet viņam būs kārība kādā sabiedriskais transports ierindojas simpātiju listē.
(Reply to this) (Thread)
|
un tad viņi emocijas aprēķina ciparos un iet laimīgi ēst kūkas.
|
nē, pa vidu vēl uztaisa skaistu powerpoint prezentāciju, ko nodemonstrēt uzvalkotiem vīriem un vienai sievietei bēšīgā istabā ar auga nosaukumu.
tad kūkas.
tad kūkas.
|
oj, domāts bija - izvirtuļi, bet izvirstuļi arī skan piemēroti.
|
tas jau izklausās pēc sirds vārstuļiem.
(Reply to this) (Parent)
Bet tas ir absolūti loģiski! Sabiedriskais transports ir nepatīkams, ja ir pārāk piebāzts; vairāk cilvēku nozīmē lielāku piesārņotību, augstāku temperatūru, vairāk smaku un mazāku iespēju sevi pozicionēt vēlamajā vietā.
Manā pieredzē tramvaju noslogojums ir vismazākais, līdz ar to tie ir vispatīkamākie. Atsevišķa problēma ir pārvietošanās ātrums - trolejbusi pamatīgi zaudē autobusiem.
Manā pieredzē tramvaju noslogojums ir vismazākais, līdz ar to tie ir vispatīkamākie. Atsevišķa problēma ir pārvietošanās ātrums - trolejbusi pamatīgi zaudē autobusiem.
|
interesanti, ka tramvajus salīdzinoši visaugstāk novērtē par vadītāju darbu un pieturvietu nosaukšanu, bet sliktāk: par salonu apkuri un ventilāciju.
(Reply to this) (Parent)