varavīksne

« previous entry | next entry »
May. 14th, 2008 | 10:30 am

Sanāk, ka es arī esmu neiecietīga, jo man besī, ka vesels bars homoseksuāļu organizē gājienu, lai publiski pabučotos un pakasītu krānu, parādot, ka būt citādam ir baigi kruta. Lai gan tāpat man besī laizīšanās un spaidīšanās starp jebkuriem diviem vai vairāk cilvēkiem sabiedriskajā transportā, uz ielas un parkos. Besī tāpēc, ka, manuprāt, īstā vieta šīm nodarbēm ir tumši kakti, vārtrūmes un guļamistabas, nevis publiska telpa. Varbūt mana trauma ir tā, ka pārāk maz esmu skūpstījusies un drāzusies publiskās vietās?! Morāle: ne visu, kas ar mums notiek un ko mēs darām, vajag iznest uz ielas vai uzlikt uz plakāta, tāpēc ka lielai daļai cilvēku tava dzīve un notikumi tajā, tavi principi un vērtības ir vienaldzīgas! Un tu neesi labāks par citiem; tu vienkārši esi tu pats!

Link | Leave a comment | Add to Memories


Comments {48}

(no subject)

from: [info]raganish
date: May. 14th, 2008 - 10:44 am
Link

tu esi HOMOFOBE! :D

bet lielos vilcienos pilnīgi piekrītu, un tas par to spaidīšanos sabiedriskajā transportā vispār ir ženiaļ :D

Reply


zane

(no subject)

from: [info]lidot
date: May. 14th, 2008 - 10:50 am
Link

Varbūt mana trauma ir tā, ka pārāk maz esmu skūpstījusies un drāzusies publiskās vietās?!
varbūt tas ir risinājums - mudināt cilvēkus uz publiskām perversijām, lai arī viņi saprastu, cik tas ir coooooool. :D

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 11:00 am
Link

precedenti liecina, ka viņi par šādām akcijām tiek apmētāti ar kaku maisiņiem :P

Reply | Parent


François Pignon

(no subject)

from: [info]pinjons
date: May. 14th, 2008 - 10:53 am
Link

Personīgā nepatika ir ļooti spēcīgs arguments par labu aizliegšanai.

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 10:57 am
Link

nelasi starp rindām to, kā tur nav!

Reply | Parent


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: May. 14th, 2008 - 11:02 am
Link

Es ar' mīlestību uzskatu par kaut ko intīmu, ne publiskai apskatei izliekamu: ja reiz pāris indivīdiem ģenētisko defektu dēļ negribas vairs vairoties dabiskā ceļā, tad es šos skaitu par latenti slimiem, bet, ja man cenšas iestāstīt, ka slimam būt - tas ir kruta un pēdējais modes bļāviens, tad es palieku neiecietīgs. Savas brūces, vātis un čūlas demonstrē tikai ubagi...

Reply | Thread


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: May. 14th, 2008 - 11:07 am
Link

Nedomāju, ka viņi ar savu gājienu saka, ka tas ir kruta un pēdējais modes bļāviens. Tu tikai tā gribi domāt.
Man liekas, ka viņi ar to saka, ka negrib vairs slēpties un baidīties, ka uzzinot par viņu "latentās slimību" nedabūs darbu, heteroseksuālie draugi novērsīsies, piekaus uz ielas.
Ok, uz ielas var arī nebučoties, a rokās sadoties? Ja divi džeki pa ielu iet sadevušies rokās, kas nav ne nepieklājīgi, bet vienkārši normāli normālās attiecībās - būs pa pilnam māvēju, ka māvējiem ir radusies trauma to redzot.

Reply | Parent | Thread


tjigra

(no subject)

from: [info]tjigra
date: May. 14th, 2008 - 11:12 am
Link

Labi ja viņi TIKI turētos rokās.

Reply | Parent | Thread


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: May. 14th, 2008 - 11:24 am
Link

Man gan neiet - nevienu reizi neesmu redzējusi divus džekus bučojamies uz ielas. Pa kādu maršrutu jāiet?

Reply | Parent | Thread


tjigra

(no subject)

from: [info]tjigra
date: May. 14th, 2008 - 11:27 am
Link

Fuphē, izskatījās drausmi! ;/ Man ir trauma no tā laika. Labāk neiet un neskatīties! Veh.

Reply | Parent


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: May. 14th, 2008 - 11:18 am
Link

Mazums pusaudžu, kam tā ir iestāstīts? Man jau sen uz ielas vairs neuzmācas... :D
Kamēr mani tas neskar tieši, man pilnīgi vienalga, kas ar ko, par cik un kāpēc. Ja reiz šiem homoseksuāļiem ir problēmas ar draugiem, es nejūtos vainīgs, starp maniem draugiem netrūkjst arī tādu eksemplāru, bet neviens nav iedomājies man uzmākties. ;D

Reply | Parent | Thread


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: May. 14th, 2008 - 11:26 am
Link

Nu un kā tad Tevi šie praidisti traucē? Vienu dienu gadā nav iespējams izvēlēties citu maršrutu iešanai uz darbu? Tevi šokēs un traumēs avīzēs publicētās bildes/TV sižeti no praida? Kādā veidā traumēs? Bail, ka pašam vēl sāks vīrieši iepatikties?

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 11:29 am
Link

mani netraucē, man nepatīk un es šādu akciju neatbalstu, jo, pirmkārt, man tas nav aktuāli, otrkārt, ir ļoti daudz sabiedrības grupu, kuras tiek vairāk apbižotas. laikam neatbalstu skaļos bļāvējus by default. ir jāiet un jādara, nevis jāstaigā pa ielām. kaut kā tāda tā doma bija ...

Reply | Parent | Thread


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: May. 14th, 2008 - 11:33 am
Link

Tieši tā, skaļie bļāvēji sirgst ar uzmanības deficītu un cenšas iegūt politisku popularitāti.

Reply | Parent


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: May. 14th, 2008 - 11:34 am
Link

Nuja, te tu pareizi pateici - ir daudzas citas daudz vairāk apjātas grupas, bet lai tad iet tajos gājienos - kāpēc neiet?
Es uz praidu neiešu, mani tas neinteresē un neskar un orientāciju nemainīs.

Reply | Parent


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: May. 14th, 2008 - 11:31 am
Link

Nē, man patīk sievietes. Avīzes nelasu, TV neskatos un nekā nezinu par modi. Šausmas, kāds garlaicīgs tips, vai ne?

Reply | Parent | Thread


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: May. 14th, 2008 - 11:34 am
Link

Aha. Garlaicīgs un parasts :)

Reply | Parent | Thread


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: May. 14th, 2008 - 11:44 am
Link

Kādas šausmas, nav pat celulīta! ;))

Reply | Parent | Thread


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: May. 14th, 2008 - 11:44 am
Link

Jo visu nosadz biezs tauku slānis? :D

Reply | Parent | Thread


Mamuts

(no subject)

from: [info]mamuts
date: May. 14th, 2008 - 11:54 am
Link

:DDD tik traki tomērt nav.
Ak, jā - man tak ir jau sirmi mati, āpāc... ;))

Reply | Parent | Thread


tas ir absurds

(no subject)

from: [info]mazeltov
date: May. 14th, 2008 - 12:17 pm
Link

Matus tu nevari krāsot, tas būtu baigi gejiski.

Reply | Parent


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 11:31 am
Link

un kāpēc ir tika daudz geju un lesbiešu, kuri ir pietiekoši normāli iekārtojuši savu dzīvi un viņiem neviens pāri nedara?! kāpēc ir tikai daļiņa 'bļāvēju' un līdzskrējēju, kuriem nepieciešama sabiedrības uzmanība?!

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: May. 14th, 2008 - 01:40 pm
Link

diemžēl statistika rāda pretējo.

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]king
date: May. 15th, 2008 - 12:06 am
Link

kur ir statistika?

Reply | Parent


tjigra

ku es rupja :D

from: [info]tjigra
date: May. 14th, 2008 - 11:11 am
Link

Nepatīkka pišās? !! Nu kaput! Es domāju, ka Tu i mūsdienīgi funktierējoša jauniete! A izrādās! :P
Kas var būt labāks par zilajiem un lezbjiem! Pidarasi, ibio.
Kam kāda daļa ar ko un kam stumj kurā caurumā, es ar nesaprotu:/ Uztaisa tādu šumu..

Reply | Thread


pata

Re: ku es rupja :D

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 11:27 am
Link

tieši tā - kam kāda daļa?
a, ja par tiesībām, tad es zinu precedentu, ka darbā, kur priekšnieks ir gejs, vecene varēja necerēt dabūt normālu position tikai un vienīgi tāpēc, ka viņa nav vecis-gejs! apbižoti mēs tiekam uz katra stūra, bet mamuts pareizi pateica - savas brūces, vātis un čūlas demonstrē tikai ubagi ...

Reply | Parent | Thread


tjigra

Re: ku es rupja :D

from: [info]tjigra
date: May. 14th, 2008 - 11:30 am
Link

A ja ir zoofīls, ar var iet tajā gājienā? Un tad kā paliek ar dzīvnieka tiesībām uz izvēles brīvību, moš jams i negrib piekopt TO ar kkādu kretīnu cilvēku, kas vazājās uz divām kājām nemāk riet vai zviegt! PSC.

Labs jauir, ja zin savas tiesības, bet par saviem pienākumiem aizmirts. Vopšem - piekrītu Tev. Visus nah. Lai tusē Mazpisānu parkā ar savu gājienu, nevis defilē pa Rīgas centru!

Reply | Parent


judging the mice

(no subject)

from: [info]rasbainieks
date: May. 14th, 2008 - 11:13 am
Link

un no kurienes tas par 'publiski pabučotos un pakasītu krānu', vai delfu komentētāju versijā 'parādīt mūsu bērniem kā pretdabiski kopoties'? ja medmāsas iet gājienā par lielākām algām, tad viņas visiem garāmgājējiem dur šprices dibenā un liek čurāt pīlē?

Reply | Thread


es jau neko, bet

from: [info]raganish
date: May. 14th, 2008 - 11:21 am
Link

tagad "streikot", "piketēt" un "iet gājienā" ir viens un tas pats?

Reply | Parent | Thread


judging the mice

Re: es jau neko, bet

from: [info]rasbainieks
date: May. 14th, 2008 - 11:33 am
Link

iet gājienā un iet gājienā pa lielam ir viens un tas pats.

Reply | Parent | Thread


Re: es jau neko, bet

from: [info]raganish
date: May. 14th, 2008 - 11:39 am
Link

tad es laikam vienkārši slikti skatos, jo vismaz pie mums neesmu ievērojusi, ka medmāsas ietu gājienos.

Reply | Parent | Thread


judging the mice

Re: es jau neko, bet

from: [info]rasbainieks
date: May. 14th, 2008 - 11:45 am
Link

un uz teorētiskiem piemēriem vai citvietu piemēriem arī neskaties? (uz šo var droši neatbildēt, tas ir retorisks jautājums)

Reply | Parent | Thread


Re: es jau neko, bet

from: [info]raganish
date: May. 14th, 2008 - 11:50 am
Link

kur ir tās vietas, kur medmāsas teorētiski iet gājienos?

Reply | Parent | Thread


judging the mice

Re: es jau neko, bet

from: [info]rasbainieks
date: May. 14th, 2008 - 11:57 am
Link

neesi dzirdējusi par profesionālu grupu vai piemēram arodbiedrību streikiem, gājieniem un pasākumiem? 6 stundu darbadienas piketiem skandināvijā, piemēram? vai tev tieši tās medmāsas iekoda?

Reply | Parent | Thread


Re: es jau neko, bet

from: [info]raganish
date: May. 14th, 2008 - 11:59 am
Link

tieši tā, man tieši tās medmāsas, jo izskatījās, ka tu gribēji pieminēt kaut ko aktuālu tepat pie mums, bet drusku nošāvi garām :)

never mind...

Reply | Parent | Thread


judging the mice

Re: es jau neko, bet

from: [info]rasbainieks
date: May. 14th, 2008 - 12:02 pm
Link

tas vienkārši bija pirmais, kas iešāvās prātā. nekādā sakarā ar "pie mums". nezinu, kas tev tur izskatījās.

Reply | Parent


Re: es jau neko, bet

from: [info]tiesibsargs
date: May. 14th, 2008 - 01:22 pm
Link

stokholmas praida gājienā iet arī dažādu profesiju grupas. to skaitā arī ārsti - halātos.

Reply | Parent


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 11:23 am
Link

no bildēs redzētajām aktivitātēm ne tikai Latvijā, bet vairāk ārvalstīs; no turienes.

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: May. 14th, 2008 - 01:39 pm
Link

nepatīk, un tad? ja man nav tuvs kāds mūzikas stils, es taču nesaku - man besī ārā, ka veikalos atļauj tirgot ierakstus ar šādu mūziku....

Reply | Parent


dont

(no subject)

from: [info]dont
date: May. 14th, 2008 - 12:06 pm
Link

mani tas nemaz netraucē.
un kad esi iemīlējies līdz nemaņai, tad var pazaudēt ne tikai laika izjūtu... :)

Nu nevajag tik kašķīgi.
man piemēram nepatīk, kad runā par homoseksuāļiem, izmantojot tikai ģenitāliju un seksa apzīmējumus! It kā šo cilovēku dzīvēs nekas bez seksa nenotiktu.

praida funkciju es uztveru kā zīmēšanos, lai kārtējo reizi sabiedrībai atgādinātu, par šadas sociālās grupas esamību un viņu tiesībām dzīvot kā visiem.

Tevi besī, ka citi var un Tu nevari? vai kas cits?
Es nevienu praidu neeesmu klātienē redzējusi, varbūt man palaimējies, ka nestrādāju centrā, bet visriebīgākais tajā visā ir apkārtējo attieksme - brutāla, agresīva, nekulturāla. Pietiek jau apzināties kādas "cūkas" strādā valdībā, bet ka ikdienā jāuzturās tādā sabiedrībā?! :/ Vot tas gan besī!

Reply | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 12:22 pm
Link

atbilde uz Taviem jautājumiem ir viss, kas poustā seko aiz 'morāle:'
un šeit es varu paust tikai savu personisko viedokli&attieksmi - patīk/nepatīk; atbalstu/neatbalstu. katram ir sava gaume un tiesības par to izteikties. forma - mana personīgā Ciba, kuru lasa cilvēki, kuriem neviens to nespiež darīt, ir pietiekoši diskrēta un pilnībā atbilst manai nostājai in general - uzskatu, ka katram ir tiesības būt tādam, kāds viņš ir, un es neko nenosodu. tikai ne viss, ko dara apkārtējie, man ir pieņemams un atbalstāms. es neēdu auzu pārslu putru, jo man tā negaršo. bet es neapgalvoju, ka ēst auzu pārslu putru ir slikti un to vajadzētu aizliegt. nē, nav kašķīgi. rakstītā tekstā, iespējams, pazūd intonācija, vai arī lasītājs pieliek klāt savu intonāciju :)

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: May. 14th, 2008 - 01:37 pm
Link

izlasot tavu postu, rodas iespaids, ka raksta kaut kāds visuma centrs, kurš rotē pats ap sevi:


man besī
man besī
Besī tāpēc, ka, manuprāt


uz beigām tiek piedāvāta paškritikas imitācija:

Varbūt mana trauma

jo no turpinājuma skaidrs - sliktie ir viņi, es esmu labiņā...


tikai interesanti, vai šitas uz tevi pašu neattiecas?

tu neesi labāks par citiem

tb, tu, kas nedrāzies tā vai šitā, tu, kam besī tas vai šitas... tu, kas "neēd auzu putru", ar ko tu esi labāka par tiem kas šo putru ēd?

pareizi, ne ar ko.

taču tava ciniski noliedzošā attieksme ir nožēlojama. neizprotamu iemeslu dēļ tu moralizē par to, ko vajadzētu vai nevajadzētu darīt citiem. kamēr vienīgā humanoīdiskā pozīcija šeit ir - viņiem ir tiesības to darīt. punkts.

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 01:57 pm
Link

nekas. toties es paspēšu nodzīvot savu dzīvi, kamēr Tu būsi paspējis līdzpārdzīvot miljoniem apspiesto. man uz attieksmi ir tikpat vienlīdzīgas tiesības kā 'viņiem'. atšķirība ir tikai tajā, ka es ar savu attieksmi neeju ielās, jo manai pašapziņai nav vajadzīga sabiedrības uzmanība un līdzpārdzīvojums.

Reply | Parent | Thread


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: May. 14th, 2008 - 02:39 pm
Link

katram sava dzīve, nemēģini te nostādīt sevi augstāk par citiem. pirmkārt jau šaubos, vai tavs vērtējums - ka tie tur iet ielās dēļ sabiedrības uzmanības, bet tu neej, jo "jaņe takaja, ja ždu tramvaja" - ir precīzs. tie, kas piedalās gājienā 1. izmanto satversmē un latvijai saistošos starpt. dokumentos noteiktās tiesības (un to jau nu gan jebkuram, kurš draudzējas ar savu galvu, vajadzētu atbalstīt tīri principiāli - patikšana vai nepatikšana ir cita lieta) un 2. vēlas atgādināt sabiedrībai par savu esamību un panākt reālas izmaiņas. tu, cik noprotu, mēģini to reducēt līdz kaut kādiem psiholoģiskiem refleksiem.

un otrkārt šāda pozicionēšanās tevi nepadara labāku vai viņus sliktākus.

interesanti gan, kāpēc tev jāraksta par savu besīšanos, ja jau tik ļoti vēlies "nodzīvot savu dzīvi""?? kāda mārrutka pēc tu tam visam pievērs uzmanību? kas tevi mudina bāzt savu tekstu daudzmaz publiskā vietā, kur to var lasīt un komentēt citi - vai tā gadījumā nevarētu būt nepieciešamība pēc citu uzmanības un līdzpārdzīvojuma?

Reply | Parent | Thread


pata

(no subject)

from: [info]pata
date: May. 14th, 2008 - 04:49 pm
Link

principiāli atbalstīt visus, kuriem ir kaut kādas tiesības, es netaisos. bet man ir tiesības paust savu viedokli savā (!) Cibā par visu, ko es uzskatu par aktuālu un/vai personiski saistošu.
attiecībā uz gājienu, neviens nekad neko nedara tāpat vien! atgādinājums par tiesību apspiešanu ir uzmanības pievēršana, skaļi un publiski demonstrējot savu sāpi. un kāpēc ir geji un lesbietes, kuri nejūtas aizskarti, bet var mierīgi dzīvot, neizejot ielās? un šī patiesi nav vienīgā apspiestā sociālā grupa, tāpēc nemoralizē, lūdzu, par motīviem un refleksiem!
nevienam nav spiesta lieta lasīt vai komentēt. mans pašnovērtējums nav atkarīgs no komentāru skaita. rakstu tāpēc, ka man patīk priekš sevis piefiksēt šīs atziņas un pārspriedumus. 'daudzmaz publiski' tāpēc, ka formāts ir pietiekoši elastīgs.

Reply | Parent


(no subject)

from: [info]tiesibsargs
date: May. 14th, 2008 - 01:27 pm
Link

tāpēc ka lielai daļai cilvēku tava dzīve un notikumi tajā, tavi principi un vērtības ir vienaldzīgas

ā, tad šī ir tā NORMA, no kuras atkāpjas geji un tādi vājprāši kā es, ja? nu, jā, neesam mēs normāli tādā gadījumā - jo mums citu humanoīdu dzīvju notikumi, vērtības un principi nav vienaldzīgi. es to sauktu par empātiju, bet nu vai tad nenormālo domās ir jāieklausās...

Reply


Fiance

(no subject)

from: [info]firebabe
date: May. 14th, 2008 - 09:46 pm
Link

Man personīgi ir vienalga, ko viņi dara-nedara. Vienīgais, ka ikviensa gejs ir zaudējums vismaz 2-3 heteroseksuālām sievietēm (t.sk. man).
Nesen uz ielas redzēju rokās sadevušās 2 lesbietes. Nekas īpašs.

Reply


zii

(no subject)

from: [info]zii
date: May. 14th, 2008 - 11:17 pm
Link

Pārāk maz drāzusies publiskās vietās - LOL!!!!!

Reply