|
||||||||||||||
Obser Ver -
Comments:Izklausās visnotaļ padārgi, gan jau, ka ir lērums nianšu, no kurām nozīmīgākā ir darboņu alkatība, taču pieļauju, ka lielā vairumā valstu ar patiešām turīgiem iedzīvotājiem ikviens norīstītos, uzzinot, ka par sajūga grozu un izspiedējgultni jāmaksā 1000$.
Kaut kad treknajos gados šāds jaunas meitas komplektiņš maksāja līdz 200LVL neautorizētajos servisos, protams. Ar 500 bik pārspīlēju, tur vēl šādi tādi sīkumi iekšā
Tas ir pie autorizēta gan, iestaigātās taciņas sindroms un negribēšana atzīt, ka auto jau ir pavecs, proti, arī parasts serviss būtu gana.
Saņemsi kurvīti, bet mierinājumam tiks gultnis.
Prātoju, kad ar likumu pilnībā aizliegs vecās mašīnas kurām ls500 (vai ekvivalents) ir 2-4 gadu apkalpošanas izmaksas? Tad varētu dot mazcenas auto par ls1000 ar nosacījumu, ka obligāti jāveic visas paredzētās apkopes un remonti. Mazliet inženieru un tehnologu domas lidojuma un pasākums būtu ļoti izdevīgs. (Reply)
|
||||||||||||||