Lattelcom ir viena pārsteigumu vācelīte! |
[28. Apr 2010|14:41] |
|
|
|
Comments: |
internetu lattelekoms nevar pieslēgt bez telefonlīnijas. Tamdēļ parasti pieslēdz līniju - un tur tad ir vairākas opcijas: sānemt tikai ienākošos zvanus, bet nezvanīt pašam maksās stacionāru maksu kkādu tur latu mēnesī, 3Ls, ja gribi arī pats runāties pa telefonu u.t.t. un tad kabina klāt netu. been there done that
Incanti jau ir tas, ka viņi to slēpj. laikam apzināti.
| | | velkam 2 ze klab :) | (Link) |
|
nē, vnk lattelecom ir viens no sūdīgākajiem klientu apkalpotājiem evā. Esmu 4 gadu laikā mainījusi 5 dzives vietas, staipot savu bezvadnieku līdzi un nu jau skola rokā. Bet principā viss ir atkarīgs no tā, cik jēdzīgu konsultantu dabū (tamdēļ labāk tikties dzīvajā, nevis pa telefonu..), kas saprot lietas specifiku un prot pielāgot risinājumu, nevis papagaiļojas iekaltajai pakešu piedāvājumu slejai līdzi un visu pārējo "mēs šādu pakalpojumu nesniedzam". Varu pabrīdināt, ka var gadities epopeja ar rēķiniem - tb atkŗtoti un atkārtoti līgumi, kādā formātā piesūtīt tos un beigās tik un tā viss šķērsām iet :)
| From: | oblica |
Date: | 28. Aprīlis 2010 - 15:23 |
---|
| | Re: velkam 2 ze klab :) | (Link) |
|
tnx par info, pieņemšu zināšanai.
| | | Re: velkam 2 ze klab :) | (Link) |
|
Man ir pilnīgi cita un pozitīva pieredze, bet tas laikam tāpēc, ka esmu daudzstāvenē, kur ļoti ātri ievilka optiku un paņēmu standarta internets+telefons komplektu. N-tos līguma variantus gan atceros - esmu parakstījusi vismaz divus, un rēķinus uz e-pastu man tagad arī sūta dubultā :) Bet citādi ar montieriem nekādu problēmu, toties uz klientu dienestu jāzvana no mobilā, jo mans vecumvecais telefons neatbalsta šito "nospiediet 1... nospiediet 2... bla bla". | |