Ikdiena |
[26. Maijs 2009|10:12] |
|
|
|
Comments: |
Man šķiet, ka aplami ir reklāmaās (bieži gan apzināti ) lietot slengu, kas Tuvs mērķa auditorijai. Tas vairāk attiecināms uz jauniešu produktiem. No biznesa viedokļa saprotams, taču man griežās ausīs un jaunatne šādu leksiku uzskata par pareizu, lietojamu, ja jau televīzijā tiražē pat, kas mūsdienās bez interneta ir lielākais informācijas un ietekmes avots. Grāmatas jau vairs nelasa:(.
Jā, jā, jā!!! Goddes, Tu esi mans šodienas varonis un stiprais balsts! (vismaz šajā cīņā).
:) Man gan nešķiet, ka strīdēties par aksiomu ir auglīgi, vienmēr noved pie kautiņa!:D
From: | unpy |
Date: | 26. Maijs 2009 - 10:43 |
---|
| | | (Link) |
|
Nieki vien. Vēl aizpagājušajā nedēļā redzēju jaunieti ar grāmatu, kas nebija mācību!
Bez šaubām es šoreiz necentos pārspīlēt, ka 100% jaunatnes nelasa grāmatas. BET tendence ir nenoliedzama. Intervējot 4-9 klašu skolniekus, grāmatas lasīja _regulāri_ tikai katrs desmitais!!! Un vēl daži vienu..divas gadā. /me noelšas un kļūst skumji.
From: | diana |
Date: | 26. Maijs 2009 - 10:47 |
---|
| | | (Link) |
|
Man viena smalka būtne no 10. klases lielījās, ka lasot ļoti, ļoti daudz. Esot čakla lasītāja. Izlasot vairākas Daniēlas Stīlas grāmatas nedēļā.
Neskaitot Cosmopolitan un Primātu Dzīvi?:))
From: | diana |
Date: | 26. Maijs 2009 - 10:50 |
---|
| | | (Link) |
|
Primātu dzīve!!!!!!!!
:DDD Nu, bet vairāk kā nekas!
Jā, es tikko gribēju piebilst, labāk jau tā:>
P.S. Un pilnīgi noteikti daži no tiem _regulārajiem lasītājiem_ salielijās vai palika kauns:)
From: | diana |
Date: | 26. Maijs 2009 - 10:48 |
---|
| | | (Link) |
|
Aizpagājušajā. :D Burvīga regularitāte.
Taisni tā - valoda jau tā ir noplicināta un to nevajag vēl primitīvāku pataisīt. Jau tagad reklāmas ir ar neandertāliešu kultūras elementiem - divos ne pārāk sakarīgos vārdos motivē pirkt kaut ko. ;))
Runa nebij' par slengu (lai gan arī tas ir dzīvās valodas sastāvdaļa), bet gan par tēzi, ka jo vairāk lieto valodu publiskajā sfērā (vienalga, slengs, literātā valoda vai profesionālais žargons), jo tas nāk par labu valodas izplatībai sabiedrībā. Tāze (argumentējot ar čuguna pannu ;((( ) tika atzīta par aplamu.
laikam nav labi iejaukties pa vidu, kur 2 ņemās, tak imho idneferenti - tās reklāmas laikā/vietā tikpat labi varēja būt filoloģes Pkaišnieces monologs par saikļa lietošanas niansēm, un tāpat lietotu valodu un publiskajā sfērā
krievu kanālos tā pati reklāma tiek laista krieviski - atbilstoši latviešu valodas lietošanas izplatību nedz veicina nedz mazina (ja nu vienīgi kāds uzskaita paužu garumu starp vienu superu un otru) | |