07 June 2010 @ 01:50 am
Bezjēdzības apogeja  
Dodoties studēt ekonomiku, es neloloju cerības par iespēju lepoties ar ikdienā gūtajām spoži mirdzošajām mākām un gudrībām. Tomēr vienu talantu man, viennozīmīgi, ir izdevies attīstīt līdz teju pārcilvēciskiem augstumiem. Proti uz pāris dienām uzkrāt bezjēdzīgas pēc čalojošas redundances velkošas "zināšanas". Bet Human Resource Management ir uzstādījis jaunu latiņu. Pēc 6E, 4P, 3 mācīšanās cikliem un 4 mācīšanās tipiem, 70 terminiem un vēl kādiem 15 rakstiem par pareizajām ļaužu pārvaldes tehnikām mans bezjēdzīgās informācijas uzglabāšanas centrs ir pārblīdis jēgu.
Kā izrādās 8 soļi "veiksmīgai uzņēmuma srtuktūras pārveidošanai" ir par trašīgu pat maniem izcili zemajiem standartiem. Par spīti pūlēm tie atkal un atkal nespēj izsisties līdz jel kādiem atmiņas nostūriem.


1) Establish sense of urgency
2) Forming strong guidance coalition
3) Creating vision
4) Communicating vision
5) Empowering other to act upon the vision
6) Planning for short term wins
7) Consolidation improvements and more change
8) Intuitionalizing new approaches


Un eksāmenā man noteikti liks par viņiem rakstīt eseju.


EDIT:
Eseju tēmas eksāmenā:
5 bloki, kas veido "learning organization"
Dažādi veidi kā interpretēt mācīšanos (6 prespektīves)
Cilvēku pārvalde: maiga ("soft") vs. skarba ("hard")
Ko darīt, kad Tavs mārketinga direktors iesniedz atlūgumu. Iesaiti modeļus, konceptus, teorijas.
Tags:
 
 
Forma: noguris
 
 
( Post a new comment )
her_crow: good_mood[info]her_crow on June 7th, 2010 - 09:01 am
tās ir astoņas tukšas skaņas. tiem vārdiem it kā ir kaut kāda nozīme, bet lasot šādus biznesa valodas tekstus es nespēju atkratīties no sajūtas, ka varētu vienkārši randomā virknēt šādus izteicienus un dabūt generic biznesa tekstu, ko likt generic mārketinga kampaņas aprakstā.

like, check this out. with the established sense of urgency we enable ourselves to form a strong guidance coalition for communicating our vision about the planning of short term wins while focusing on how to use focus groups and in depth interviews to identify features and benefits that are important. all that will lead to increased revenue blablabla...

funny, ka šis teksts joprojām kaut ko nozīmē, un patiesībā nemaz nav tik sūdīgs mārketinga kampaņas apraksts.

man vispār liekas, ka visa šī huiņa ir tikpat neīsta kā reliģija.
(Reply) (Thread) (Link)
(Anonymous) on June 7th, 2010 - 09:33 am
Tas ir skaisti. Gribēju teikt kko vairāk, bet nē. Bļe, atkal uz mani lūr izbadējies balodis.
(Reply) (Parent) (Link)
Nui[info]nui on June 7th, 2010 - 11:05 am
Tavā teksta ir viena neloģiska virknīte, bet kopumā es Tev piekrītu. Šis kurss sevī iemieso visu, kas man riebj ekonomikā kā akadēmiskā disciplīnā.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
her_crow[info]her_crow on June 7th, 2010 - 11:30 am
tam tekstam nav jābūt loģiskam. tāpat neviens nesaprot tur rakstīto. vai arī visiem vienalga. and tad esi TU, kas cenšas to visu atkost un saprast, ko es noteikti cienu, bet man liekas ka tāda īsta sapratne par mārketinga tekstiem tad tev Latvijā būs vienīgajai :)
(Reply) (Parent) (Link)