07 June 2010 @ 01:50 am
Bezjēdzības apogeja  
Dodoties studēt ekonomiku, es neloloju cerības par iespēju lepoties ar ikdienā gūtajām spoži mirdzošajām mākām un gudrībām. Tomēr vienu talantu man, viennozīmīgi, ir izdevies attīstīt līdz teju pārcilvēciskiem augstumiem. Proti uz pāris dienām uzkrāt bezjēdzīgas pēc čalojošas redundances velkošas "zināšanas". Bet Human Resource Management ir uzstādījis jaunu latiņu. Pēc 6E, 4P, 3 mācīšanās cikliem un 4 mācīšanās tipiem, 70 terminiem un vēl kādiem 15 rakstiem par pareizajām ļaužu pārvaldes tehnikām mans bezjēdzīgās informācijas uzglabāšanas centrs ir pārblīdis jēgu.
Kā izrādās 8 soļi "veiksmīgai uzņēmuma srtuktūras pārveidošanai" ir par trašīgu pat maniem izcili zemajiem standartiem. Par spīti pūlēm tie atkal un atkal nespēj izsisties līdz jel kādiem atmiņas nostūriem.


1) Establish sense of urgency
2) Forming strong guidance coalition
3) Creating vision
4) Communicating vision
5) Empowering other to act upon the vision
6) Planning for short term wins
7) Consolidation improvements and more change
8) Intuitionalizing new approaches


Un eksāmenā man noteikti liks par viņiem rakstīt eseju.


EDIT:
Eseju tēmas eksāmenā:
5 bloki, kas veido "learning organization"
Dažādi veidi kā interpretēt mācīšanos (6 prespektīves)
Cilvēku pārvalde: maiga ("soft") vs. skarba ("hard")
Ko darīt, kad Tavs mārketinga direktors iesniedz atlūgumu. Iesaiti modeļus, konceptus, teorijas.
Tags:
 
 
Forma: noguris
 
 
( Post a new comment )
her_crow[info]her_crow on June 7th, 2010 - 11:30 am
tam tekstam nav jābūt loģiskam. tāpat neviens nesaprot tur rakstīto. vai arī visiem vienalga. and tad esi TU, kas cenšas to visu atkost un saprast, ko es noteikti cienu, bet man liekas ka tāda īsta sapratne par mārketinga tekstiem tad tev Latvijā būs vienīgajai :)
(Reply) (Parent) (Link)