Tieši pirms desmit gadiem šajā rītā modos ar vienām no top 5 paģirām savā dzīvē. :
Sākumā sēdējām Rēznas ielas kojās un atzīmējām Einberga dzimeni, bet tad kaut kāds velns dīdīja Azņecovu un viņai savajadzējās iet uz Vecrīgu. Viņai laiku pa laikam uzradās nauda, jo māte vai nu atpirkās no viņas savas dzeršanas dēļ, vai bija jau pa daļām sākusi pārdot ģimenes māju Aizkrauklē, kurā pēc dažiem gadiem nodedzinājām pirti. Katrā ziņā, ja Ainai bija jāiet - Ainai bija jāiet. Cilvēku ar tik iespaidīgu libido nekad agrāk nebiju sastapusi.
Nonākuši vecajā Folkklubā 'Ala' (jo to vietu bija ierādījuši vecākie kursi, paši ņifigā vēl pilsētā nezinājām), paņēmām pa alum un tad Aina sāka mums saukt šotus. Tā it kā bija kandža, bet smakoja pēc 'Toi toi'. Dzert es vēl lāgā nepratu, bet nevarētu teikt, ka tas bijis pirmais, vai piektais šots manā dzīvē. Zināju kā šņabis darbojas. Bet tur, 'Folkklubā ala' izdzerot otro šotu nokritu kā boulinga vāle un Azņecova sinhroni esot kritusi otrā dīvāna galā. Nu tā, ka ķipa baltām acīm.
Nezinu, vai es tam ticu vairs, atmiņas spēlē jokus, ļaudis pārspīlē, bet nu Azņecovu kaut kā atkačāja (Einim bija crush uz viņu toreiz, tāpēc laikam pirmai ķērās klāt) un tad bija mana kārta. Es biju ieslēgusies tualetē, vai huj zina kur, varbūt atslēgusies pie tās, bet atceros, ka čomi mani mēģināja piedabūt pie dzīvības pļaukājot un mēģinot iebarot ūdeni.
Man, diemžēl, tas nelīdzēja nevienā acī. Līdz kādā brīdī kāds lohs piezvanīja manam tēvam (zinu kurš), lai gan tajā brīdī viena dzīvoju pie Barona centra.
Nu, un tad jautrība beidzās. Pēdējais, ko atceros, kad drusku atskaidrojos, kā tēvs mani pārmetis pār plecu nes augšā no 'Alas' pagraba un sēdina mašīnā. Nākamā atmiņa ir jau vēlāk - tēvs klusē, māte raud, es vemju metāla bļodā. Viss tas, un vēl nokavēts obligātais seminārs politoloģijas vēsturē.
Pēc šīs reizes Vecrīgā vairs nerādījos. Pat nobastoju savu izlaiduma balli dažus gadus vēlāk. Ar to man saistās 1.novembris.
Ar paģirām un izmisumu.
Sākumā sēdējām Rēznas ielas kojās un atzīmējām Einberga dzimeni, bet tad kaut kāds velns dīdīja Azņecovu un viņai savajadzējās iet uz Vecrīgu. Viņai laiku pa laikam uzradās nauda, jo māte vai nu atpirkās no viņas savas dzeršanas dēļ, vai bija jau pa daļām sākusi pārdot ģimenes māju Aizkrauklē, kurā pēc dažiem gadiem nodedzinājām pirti. Katrā ziņā, ja Ainai bija jāiet - Ainai bija jāiet. Cilvēku ar tik iespaidīgu libido nekad agrāk nebiju sastapusi.
Nonākuši vecajā Folkklubā 'Ala' (jo to vietu bija ierādījuši vecākie kursi, paši ņifigā vēl pilsētā nezinājām), paņēmām pa alum un tad Aina sāka mums saukt šotus. Tā it kā bija kandža, bet smakoja pēc 'Toi toi'. Dzert es vēl lāgā nepratu, bet nevarētu teikt, ka tas bijis pirmais, vai piektais šots manā dzīvē. Zināju kā šņabis darbojas. Bet tur, 'Folkklubā ala' izdzerot otro šotu nokritu kā boulinga vāle un Azņecova sinhroni esot kritusi otrā dīvāna galā. Nu tā, ka ķipa baltām acīm.
Nezinu, vai es tam ticu vairs, atmiņas spēlē jokus, ļaudis pārspīlē, bet nu Azņecovu kaut kā atkačāja (Einim bija crush uz viņu toreiz, tāpēc laikam pirmai ķērās klāt) un tad bija mana kārta. Es biju ieslēgusies tualetē, vai huj zina kur, varbūt atslēgusies pie tās, bet atceros, ka čomi mani mēģināja piedabūt pie dzīvības pļaukājot un mēģinot iebarot ūdeni.
Man, diemžēl, tas nelīdzēja nevienā acī. Līdz kādā brīdī kāds lohs piezvanīja manam tēvam (zinu kurš), lai gan tajā brīdī viena dzīvoju pie Barona centra.
Nu, un tad jautrība beidzās. Pēdējais, ko atceros, kad drusku atskaidrojos, kā tēvs mani pārmetis pār plecu nes augšā no 'Alas' pagraba un sēdina mašīnā. Nākamā atmiņa ir jau vēlāk - tēvs klusē, māte raud, es vemju metāla bļodā. Viss tas, un vēl nokavēts obligātais seminārs politoloģijas vēsturē.
Pēc šīs reizes Vecrīgā vairs nerādījos. Pat nobastoju savu izlaiduma balli dažus gadus vēlāk. Ar to man saistās 1.novembris.
Ar paģirām un izmisumu.
Comments
|
Kāpēc meitenēm tik daudz jādzer? Kāpēc vispār jādzer?
(Reply to this) (Thread)
|
Kāda starpība meitenēm, vai puišiem? Tas kaut ko maina? Ķipa džekiem piedienas dzeršana vairāk kā meitenēm?
Un ko tikai cilvēki pusaudžu vecumā nedara.
Un ko tikai cilvēki pusaudžu vecumā nedara.
|
Nu labi, džekiem vai džusēm,⁷ jauniešiem vai penšiem, nekādas starpības - kāpēc tā jādzer?
(Reply to this) (Parent)
|
Kāds kaut kādam krisjānim sakars ar neprātīgu alkohola lietošanu, par ko vēl gadiem vēlāk nākas nožēlot?
|
Pirmais manā virzienā vērstais jautājums bija - 'kāpēc meitenēm tik daudz jādzer?', tāpēc attiecīgi jautāju precizējumu.
Ja tāds bija uzsvars, tad, droši vien, tam bija kāds iemesls, ne? Vai šis vārds nejauši ierakstījās?
Un tagad sākt skaidrot kādēļ jaunieši izmēģina alkoholu, cigaretes, narenes, dzimumdzīvi, vai ko tur vēl ne, nu, kaut kā lieki tas šķiet. Un pazemojoši pret jautātāju.
Labi,ka Jums nekad nav nācies pusaudžu vecumā sagāzt kādus podus.
Jūs esat svēts vīrietis un mēs mirstīgie noliecam galvas jūsu priekšā.
|
Ne visi jaunieši dara minētās lietas, un tas ir tikai normāli.
|
Ne visi, jā.
Vai tad es saku, ka visi?
Bet daudzi izmēģina visādas lietas, kāpēc jāmoralizē cilvēkus, kuri dalās ar pagātnes pieredzi? Tas atsūks mani atpakaļ laikā un palīdzēs neiedzert to šņabi?
Tik pat labi es varētu moralizēt cilvēkus, kuri apprecas ar pirmo pusaudžu partneri, sacepj bērnu kaudzi un tad sit viens otru nost. Vai tad es to daru? Nē. Mana muldēšana nemainīs šo cilvēku pagātnes izvēles.
Vai tad es saku, ka visi?
Bet daudzi izmēģina visādas lietas, kāpēc jāmoralizē cilvēkus, kuri dalās ar pagātnes pieredzi? Tas atsūks mani atpakaļ laikā un palīdzēs neiedzert to šņabi?
Tik pat labi es varētu moralizēt cilvēkus, kuri apprecas ar pirmo pusaudžu partneri, sacepj bērnu kaudzi un tad sit viens otru nost. Vai tad es to daru? Nē. Mana muldēšana nemainīs šo cilvēku pagātnes izvēles.
|
Bet Jūs nosaucat viņus par svētiem. Es saku, ka tas ir tikai normāli.
|
P.S. Es pats neesmu taisījis nekādas lielas ziepes jaunībā.
|
Es arī nē, tāpēc protestēju pret apgalvojumu "jaunieši taisa muļķības". Jā, muļķi varbūt.
(Reply to this) (Parent)
Kāpēc šiem krišjāņveidīgajiem lohiem jāčakarē atmosfēra komentāros pie viena no retajiem sakarīgajiem ierakstiem cibā, kurā autors reāli raksta kaut ko par tēmu - savu dzīvi, nevis kaut ko bezjēgā muld par politiku, kovidu vai beztēmā pārpousto kaut kādus fb satura mīmus? Es vienkārši jau zināju, ka te tāds komentārs būs. Un tas arī ir iemesls, kāpēc šitik forši ieraksti tagad top tik reti. Atpisies, nelaime!
|
Uzaicini šo nesapratēju un nosodītāju uz kādu foršu tusiņu, iepazīstini ar draudzenēm, kaut ko labu pamēģiniet no vielām - lai pozitīvi! Varbūt nevajag tik burksķošus komentārus...
|
Bet burkšķoši komentāri taču sākās no 'kāpēc meitenēm tā jādzer? kāpēc vispār jādzer?', utt.
Un pričom tur mūsdienas? Ieraksts taču jau sākumā pasaka to, ka runa ir par seniem laikiem un nekādas draudzenes arī tajā nav minētas. Trīs jauniešu ziepju vārīšanas stāsts, tas arī viss.
Un pat ja arī jaunieši ir dažādi, daži nekad nav blēņojušies, tas tāpat neatbild uz jautājumu kādēļ ir jāmoralizē.
Laikam kāds aiz sāpīgas stīgas parauts.
Un pričom tur mūsdienas? Ieraksts taču jau sākumā pasaka to, ka runa ir par seniem laikiem un nekādas draudzenes arī tajā nav minētas. Trīs jauniešu ziepju vārīšanas stāsts, tas arī viss.
Un pat ja arī jaunieši ir dažādi, daži nekad nav blēņojušies, tas tāpat neatbild uz jautājumu kādēļ ir jāmoralizē.
Laikam kāds aiz sāpīgas stīgas parauts.
|
Aj, ko tur daudz dzesēt pirkstus vispār.
Onkulis laikam ir piedzēries, viņam jāiet gulēt.
Onkulis laikam ir piedzēries, viņam jāiet gulēt.
(Reply to this) (Parent)
|
Dīvaini, ierakstīt publisku stāstu cibā un cerēt nesaņemt moralizēšanu. Tavs stāsts nav morāli neitrāls, nefleitē.
|
Lāci, tu solījies būt goda vīrs un cibā vairs nenākt
(Reply to this) (Parent)
|
Atpisies pats, narkomān. Ir tikai labi, ka nariki, deģi un apolitiskie nu nodzīti cibas patrepē. Tur arī palieciet. Un beidziet narikoties - draudzīgs padoms.
|
Kad iespējosi anonīmos komentus pie sevis, deģi, lai tur varētu iemoralizēt? Mīz?
(Reply to this) (Parent)
Piekrītu, viens no retajiem klasiski cibiskajiem ierakstiem ielikts publiski, un komentāros protams bezjēdzīgi moralizētāji.
Taču vismaz smieklīgi par divas_zosis. Viņš ir tik nožēlojams un vientulīgs emocionālais parazīts, ka lūk, pašapliecināšanās jāmeklē pie random cibiņas, kas kaut kad sen pirms n-tajiem gadiem vienreiz jaunībā Alā apdzērās.
Taču vismaz smieklīgi par divas_zosis. Viņš ir tik nožēlojams un vientulīgs emocionālais parazīts, ka lūk, pašapliecināšanās jāmeklē pie random cibiņas, kas kaut kad sen pirms n-tajiem gadiem vienreiz jaunībā Alā apdzērās.
|
Kas ir, tas ir.
Man patīkami, ka pievērs uzmanību :) Ja kas, raksti, zini, kā mani atrast.
Man patīkami, ka pievērs uzmanību :) Ja kas, raksti, zini, kā mani atrast.
Laikam tā tev tāda sociālā mazohisma forma - speciāli censties panākt, lai cilvēkiem tu riebies. Nav man morālu tiesību nosodīt citu cilvēku fetišus, taču piebildīšu gan, ka citus nelabprātīgi iesaistīt savos fetišos nav pieklājīgi.
|
Tā viņš ir. Nu, kā vēlies.
(Reply to this) (Parent)
|
Ko mīz iespējot sev anonīmos komentus? Baidies no tēta J. Baloža? Bail atbildēt par savu bulšitu? Ha!
Ciktāl tas spēj piesaistīt manu uzmanību, tad ir pilnīgi iespējams, ka uz visu cibu ir tikai viens šizofrēnisks anonīmais, kurš komentāros runā pats ar sevi. Nav interesanti.
(Reply to this) (Parent)