Februāris 2012   01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

De Silence et d’Ombre

Posted on 2011.12.09 at 04:40

Comments:


krēpjlācis
[info]nistagms at 2011-12-10 13:50 (Tipa)
ar sesto dziesmu "The poisoning", kas ir arī albuma īsākā dziesma, dodamies atpakaļ skarbajā skanējumā ar pirmajiem akordiem. beigās nedaudz monotono bleķi īstajā vietā pārtrauc iekšas tirdošs kardāns, kas izzūd līdz ar pārklāšanos feidojošā siņķikā, kas arī noslēdz šī albuma īsāko un, jāteic, ne to labāko dziesmu.
tomēr "Mass for the damned" sākums pārsteidz ar savu skaisto sākumu, tīru ģitāras riffu, kas papildināts ar neregulāru, skaistu bungu ritmu. ģitāras pāriet distortētā skaņā un sākas kārtējais uzbrukums. uzbrukumu tieši saprotam tad, kad skaņdarbā ienāk monotons bungas sitiens, kas vienā brīdī kļūst divreiz ātrāks un pāriet līdz šim izmisīgākajos kviecienos. skaņdarba vidū atkal izturēta pauzīte. turpmākais vokāls velk paralēles ar Ufomammut "Idolum" albumā izmantoto augstās, distortētās vokālskaņas 'arā laišanas' stilu. seko eksperimentālākas un ambientākas beigas, kurās var paspēt ieslīgt nelielā transā, bet tikai, lai atkal tiktu iztricināti ar...
"Celestial Descent" - skaņdarbs ar ļoti skaistu garumu - 4.40. Episks iesākums ar tīrām ģitāras skaņām, kas pāriet dusmīgā, dārdinošā un tricinošā , bet labi organizētā zemo frekvenču uzbrukumā. Šķiet, ka tas ir zems, mūcisks un meditatīvs vokāls, bet, iespējams, šis uzbrukums ir elektronizētāks nekā mēs to varētu būt sagaidījuši.
"This old temple" ļoti iepriecina vieta, kurā ir, es jau teiktu akapella, bet tomēr - kopā ar tām draudīgajām bungām, kas liek mums saprast - draudziņ, te joki nebūs, laiks iedzert antidepresantus, lai neaizmigtu histēriskā vājumā - jo te mums priekšā ceļam stāv maniakālā depresija blekmetāla mērcē, ar melnajiem belcebula pipariem. Misiņbārdis nosmīnējies stāv tavas galvas augšas rajonā un kliedz uz tevi, nolād tevi par visiem taviem grēkiem. Tu ceri uz atpestīšanu, bet lieki. Tavas domas ir izsūcis viens nabaga franču puika, kas tomēr ir tik sasodīti talantīgs, ka varētu pat tikt pie tavas dvēseles...
Kas, piedodies, bet viņam laikam arī izdodas ar nākamo gabalu "Where light never shines". Šī gabala laikā jūtam mūsu miesu sadegam un nešķīsto dvēseli atbrīvojamies no pagātnes un vispār šīs pasaules sloga. Diezgan monotons ģitāras un bungu diskurss, kuru no sākotnēja mērķa aizvirza sātaniski kliedzieni man nesaprotamā vēstījumā... tādā veidā iztricinot pēdējās vārgās dzīvības paliekas no mūsu atliekām. Ģitāra skan lieliski <3 Es arī gribu viņa distortion pedāli, vai kas viņam tur ir. Mūsu dvēselēs un šajā albumā gaisma tik tiešām nekad neiespīd un neiespīdēs, par to esmu tagad jau pilnīgi pārliecināts. Diemžēl citus tekstus gan nesaprotu, tāpēc varu komentēt tikai dziesmu nosaukumus... Pat nezinu, vai tie ir franciski, vai angliski... tie, kas teiks, ka tas nav nozīmīgi - un kā vēl ir. Ja kaut kādā brīdī atradīšu šī albuma tekstus un sapratīšu, ka tiem tiešām ir kāda dziļāka nozīme, tad šis albums manās acīs pilnīgi mainīs savu sākotnējo jēgu... Kas var būt svarīgāks par tekstiem, es jums jautāju?
toties nobeigumā mēs dzirdam gabalu, kas saukts "Untitled"... nu puika, ko ta nosaukumu neizdomāji? ai, jociņš. gabals sākas ar durstīgām echoīgām ģitārnotīm, kas atkārtojas visas dziesmas garumā un saplūst kopā ar atmosfēriskākiem sintiņveidojumiem, iesākumā dalot dziesmas struktūru aptuveni 1/2 uz 1/2. mēs esam atstāti vieni uz mirstošas planētas un dziemas pēdējās skaņas izzūd līdz ar mūsu pašu morālo un fizisko sagruvumu.

vispār spriedze tiek uzturēta visa albuma laikā ļoti veiksmīgi. un ja no sākuma likās, ka uzlikšu fonā, lai parakstītu darbu, tad tagad vienkārši sēžu un klausos, cik skaistu mūziku puika taisa.

*nopērkami Maximā, pie sadaļas "preces labākai blekmetāla izbaudīšanai un rituāliem" - mīkstās mantiņas, kas izskatās kā tikko nokauti jēri un kopā ar labu devu Spilvas kečupa dos vēlamo rezultātu. UZMANĪGI! lūdzu, nenodariet ļaunumu īstiem dzīvniekiem!
Previous Entry  Next Entry