jajau to ņem tā poētiski [pajātiski], tad pašam un sašam nekait, galvenais lai citi tajā kā patiesībā neieberžas. nēnu kāpēc uzreiz degunu zemē vien taisni durt, - ar skaidru skatu gaišajā tālē :D
skaidrs, ka provokācija, virtuves misticisms onlainā :D viennozīmīgi, ka cilvēks pats veido ceļu ar saviem darbiem, nodomiem un motivāciju. nu labi, moš ne pašu ceļu, jo tas tākā ir dots līdz ar radīšanu, bet ceļa segumu jau toč. nu a tā priekša/aizmugure un sapratne kurp tad doties, tas varētu būt providences aicinājums vai kāreiz pretējais - pretinieka podstava un maldināšana. kam nu kurš uzmanību pievērš.
nu buutu jau labi, ja mees dziivotu laikaa peec 'radiishanas' eh. bet mees diemzheel dziivojam laikaa peec 'krishanas'. un tas, kas ir kritis, ir kaareiz tas mainiigais, ko sauc par cilveeku un, kursh domaa, ka vinjsh saprot, kas ir labs / kas ljauns, un kur ir prieksha / kur pakalja (nu atceries ja bija tur taads uzmetiens) un, ka vinjsh var atshkjirt providenci no provokaacijas. nu, liidz ar to, visi celji, kurus rada un meero cilveeks ar saviem nodomiem, motivaaciju un visaam paareejaam izpausmeem, ir tikai haotiska pastaigaashanaas pa bedres dibenu, pashattaisnoshanaas dzinjas vadiita. minzdrav preduprezhdajet - uzmanieties braalji un maasas.
nevajag jau uzreiz pārspīlēt ar distoršnu dod dezmetālā :D neesmu domājis, ka ceļa gājējs var tālredzīgi apzināti veidot kaut 1 cm ceļa seguma un , ka vispār var redzēt tālāk par degunu, jo mēs tomēr esam uztaisīti ar laika redzi pakausī. bet haotiska pastaigaashanaas pa bedres dibenu kāreiz ir darīšana un domāšana ar aprēķinu, tas fōr sure.
nu pastaigaashanaas nav tikai un vienigi tad, kad ir konkreetiiba - tad to var nosaukt par celju. kaameer nav konkreetiibas, tikmeer ir pastaigaashanaas un to par celju saukt nevar. jautaajums ir - a kas konkreeti jaadara, lai es (tu, vinjsh, vinja,guntis ulmanis utt) - kritusii, sapinusies, saindeetaa, entropiskaa, haotiskaa, liekuliigaa, lepnaa, gljeevi hedoniskaa, attaisnojumus mekleejoshaa, pashtaisnaa, kaisliibu un kritushas, apmaldiijushaas, laikmetiigas praatuljoshanas verdziibaa esoshaa, pati savu sirdi saskatiit nespeejiigaa, uz sirsniigu atklaatiibu nespeejiigaa, uz nekritisku nesavtiigu tuvaakaa miilestiibu nespeejiigaa, maskas neesaajoshaa (even more dod deathmetal distortion) radiiba taptu nekritusi? that's the question. nu ja kaadam gribaas apstriideet shos epitetus attieciibaa pret sevi, tad saruna ar to arii beidzaas, bet tas nav labais tonis :) nu taa nav taakaa piesieshanaas. neuztveriet personiski. taa ir psihodezinfekcija hh. vienreiz muuzhaa jaaveic liidz galam.
kā kas jādara? nu pa punktiem - 1. atzīt visu augšminēto. 2. ego ignorings [jo iznīcināt to šajā dzīvē nav iespējams, lai jau fōnē, ja citādi nevar] 3. dzīvot nemelojot.
nu tad atkal sanaak jau, ka tomeer saakaas un beidzaas ar 'sevi'. pats nokritu, pats piecelshos, pats esmu celjsh. shis variants laikam nedaudz atpakalj tika izskatiits un atrasts par labu ne-esam. ja es nealojos un taa tiktieshaam bija, tad man naakas konstateet, ka ir saakusies turp atpakalj pastaigaashanaas ;) lab sorrii es jau sajutos kaa metafiziskais trollis...
pohuj troļļi, diskusijai jābūt koherentai. bet tu alojies, jo pāris grēdas augstāk rakstiju , ka sapratne kurp tad doties, ir providences aicinājums vai kāreiz pretējais - pretinieka podstava un maldināšana. un ar aicinājumu kristīgajā tradīcijā manuprāt ir saprotama žēlastība. tobiš subekts pats neko nevar, ja ņedajut dobro s verhu. un uzskatīt, ka var pats ir laža. tāda pati laža ir uzskatīt, ka pats neko nevar, un gaidīt, ka iedos mannu no debesīm. ir jāgrib un jāvar pašam, bet tikai caur providenci tas ir iespējams ar patiesu motivāciju.
nu vot jau esam tuvaak kas priecee. taatad, providence protams ir neizsmeljami laba, nekritiska un bezgala daasna, bet neuzmaaciiga. zheelastiibu tu vari sanjemt tad, kad esi nostaaveejis dienu un nakti uz celjiem asaru pelkjee par saviem noziegumiem, un beigaas godiigi noleemis aiziet padoties tiesaa. taads ir providences aicinaajums kritushajaa staavoklii esoshajam. un tad jau pelniiti staavot uz noshaujamo liinijas, peec shaaviena paarsteigts konstatee, ka esi sanjeemis zheelastiibu un bonusaa veel nenoveerteejamas daavanas nevis sev pienaakoshos lodi. pats zini kaa shis sakraments saucaas ganjau. tad ej paraudi veel dienu un nakti aiz pateiciibas. tad providence zin, ka tu esi upureejies un pienjeemis providences pienestu upuri saakot ar praatu garu un beidzot ar miesu. tad var saakt kauko gribeet un vareet, un arii sanjemt dobro s verhu. un tad saakaas tas, kas konkreeti ir celjsh. liidz tam ar tevi neviens sarunaas neielaizhaas.
nu neviens, kursh nebuutu pakritis, saakot staigaat, veel nav bijis, bet providence saveejos miil un ruupeejaas. nu bet, kaameer to neesi izdariijis, tikmeer var reekjinaat, ka iisteniibaa staav bedree un skataas apkaart uz visaadiem celjiem ar iluuzijaam, ka zin jau kur, kas noved un, ka bezmaz jau esi nogaajis visu, kas iisteniibaa ir viens utt, ka tik nebuutu nekas jaadara hihi, bet reaali nav izkusteejies ne par soli, tikai pa sho laiku entropijas ietekmee nedaudz vairaak sapuvis. un ar katru dienu jo vairaak un jo gruutaak izkusteeties. vsjo, nav ko par to runaat vairs, ganjau saprati kas jaadara potom pogovorim.
nēnu kāpēc uzreiz degunu zemē vien taisni durt, - ar skaidru skatu gaišajā tālē :D
(nu provokaacija protams interesanti tach hh)
viennozīmīgi, ka cilvēks pats veido ceļu ar saviem darbiem, nodomiem un motivāciju. nu labi, moš ne pašu ceļu, jo tas tākā ir dots līdz ar radīšanu, bet ceļa segumu jau toč. nu a tā priekša/aizmugure un sapratne kurp tad doties, tas varētu būt providences aicinājums vai kāreiz pretējais - pretinieka podstava un maldināšana. kam nu kurš uzmanību pievērš.
neesmu domājis, ka ceļa gājējs var tālredzīgi apzināti veidot kaut 1 cm ceļa seguma un , ka vispār var redzēt tālāk par degunu, jo mēs tomēr esam uztaisīti ar laika redzi pakausī. bet haotiska pastaigaashanaas pa bedres dibenu kāreiz ir darīšana un domāšana ar aprēķinu, tas fōr sure.
1. atzīt visu augšminēto.
2. ego ignorings [jo iznīcināt to šajā dzīvē nav iespējams, lai jau fōnē, ja citādi nevar]
3. dzīvot nemelojot.
misija tuvu neiespējamam
bet tu alojies, jo pāris grēdas augstāk rakstiju , ka sapratne kurp tad doties, ir providences aicinājums vai kāreiz pretējais - pretinieka podstava un maldināšana. un ar aicinājumu kristīgajā tradīcijā manuprāt ir saprotama žēlastība. tobiš subekts pats neko nevar, ja ņedajut dobro s verhu. un uzskatīt, ka var pats ir laža. tāda pati laža ir uzskatīt, ka pats neko nevar, un gaidīt, ka iedos mannu no debesīm. ir jāgrib un jāvar pašam, bet tikai caur providenci tas ir iespējams ar patiesu motivāciju.