Šugā faiv
 
17.-Nov-2021 01:35 pm
Jau kādu laiku braukāju pie stūres pa Japānas ceļiem un šeit ir daži novērojumi.

Pa lielceļiem, kur maksimālais ātrums ir 80 km/st, visi brauc vismaz ar 100 km/st.
Pat jaunākajos dzīvojamos rajonos ielas ir tik šauras, ka vietas pietiek tikai vienam auto. Nekam citam nepietiek, arī gājējam nē.
Apdzīšana iebraucot pretējā joslā ir ārkārtīgi reta, bet arī reti kur atļauta.
Apdzīšana no kreisās puses ir aizliegta, bet ikdienā praktizēta.
Sastrēgumus uz maksas ceļiem var apbraukt apkārt, ja uz brīdi izbrauc uz bezmaksas ceļiem, kur sastrēgumu nav.
Pilsētās lielāko satiksmes daļu veido taksometri, kuriem CSN ir tikai tā sarežģītā grāmata, par kuru visi runā, bet neviens nav lasījis.
Uz kalnu ceļiem naktīs ir pilns ar drifteriem, kuri arī ir aizliegti, bet parasti aizbēg no policijas.
Uz pilsētu ceļiem naktīs ir pilns ar braukātmīļiem ar jaudīgiem auto.
Kopumā ir jāsaka, ka satiksme ir relatīvi haotiska un noteikumi bieži tiek ignorēti, bet avārijas ir retas, jo dot priekšroku citam, lai arī tam nav taisnība, ir prioritāte.
Comments 
17.-Nov-2021 02:31 pm
Un ja joslas ir vairāk kā divas, tad tas ir iespējams arī braucot pilnīgi likumīgi vidus joslā.
18.-Nov-2021 12:03 pm
Atkal jau CSN nianses starp valstīm.
LV ārpus apdz. vietām jābrauc iespējami tuvāk ceļa labajai malai, attiecīgi apsteigšana pa labo pusi aizliegta (bet ko drīt, ja tu brauc pa 1. joslu un kāds čunčina pa 2.?)
Savukārt pilsētā apsteigšana pa labo pusi nav aizliegta un tad var būt tevis minētais gadījums, pilnīgi likumīgs.
19.-Nov-2021 07:56 am
Japānā var braukt pa jebkuru joslu, izņemot visātrāko tuvāk vidum, t.i. labajā pusē. Pa kreiso joslu braukt var, bet nav ieteicams, jo tur ir daudz noparkotu auto, velosipēdu un citu bīstamu lietu. Pāstvarā visi cenšas braukt pēc iespējas tālāk no malas; četru joslu ceļā vispopulārākā būs trešā josla.
20.-Nov-2021 03:00 pm
Tas tā arī ārpus apdzīvotām vietām?
LV apdzīvotā vietā teorētiski tāpat kā pie jums.
This page was loaded Maijs 29. 2024, 8:46 pm GMT.