Nov. 3rd, 2021 @ 11:12 am (no subject)
Izmēģināju Mobilly "Rīgas satiksmes" elektronisko biļeti. Kodu gan man līdz šim nav izdevies noskenēt, vienmēr ievadu ar roku. Ir labi, ka ir jauna opcija, kā nopirkt biļeti, jo tagad mums darba vietā Narvesen vairs sabiedriskā transporta biļetes nepārdod, līdz ar to visu laiku vajadzēja baigi čekot līdzi, jo es pat ātrumā tā īsti nevaru iedomāties, kur būtu tuvākā vieta, kur to nopirkt. Man dzīvi drusku atvieglo. :)
About this Entry
[User Picture Icon]
From:[info]lavendera
Date: November 3rd, 2021 - 11:52 am
(Permanent Link)
Man patīk. Stundas biļetes gan diez vai tiks iekļautas, bet ar mobilly var trāpīt ar to pašu biļeti aizbraukt atpakaļ, ja darīšanas centrā nav ilgas.
[User Picture Icon]
From:[info]missalise
Date: November 3rd, 2021 - 02:22 pm
(Permanent Link)
Vai tad katram transportlīdzeklim nav savs kods?
[User Picture Icon]
From:[info]lavendera
Date: November 3rd, 2021 - 02:47 pm
(Permanent Link)
Ir, bet viņi taču riņķo. Ja tu trāpi tai pašā tramvajā, kurš ticis līdz galapunktam un tagad brauc atpakaļ, tava trīs stundu derīguma biļete joprojām der.
[User Picture Icon]
From:[info]kisswithafist
Date: November 3rd, 2021 - 04:27 pm
(Permanent Link)
Ir Mobilly? Es palasīju atsauksmes pašu RS aplikācijai, nolēmu lol nau vērc. Bet nu tas, ka dažos Narvesenos var nopirkt e-talonus, dažos ne, protams, arī ir "skaisti un pareizi". Kāpēc Rīgas Satiksme neko nevar izdarīt ar pirmo reizi un normāli...