06 September 2018 @ 09:56 am
Ominous.  
Vakar neko nedomādama uz Channel 4 riktēju pēdējo Who Is America? sēriju. On Demand pleijeris sāka spēlēt reklāmas, kad pēkšņi satrūkos. You talkin' to me? Dators uzrunāja mani vārdā. Pirmā reklāma man, ar manu vārdu, konkrēti man, manam vārdam mēģināja pārdot Ben & Jerry's saldējumu. Otra reklāma manam vārdam mēģināja pārdot Swarkovski kaklarotu, kurai bija piekariņi speciāli piemeklēti manam dzimšanas mēnesim. Es momentā paskatījos uz Yuvala Noah Harari grāmatu, kas man turpat blakus plauktā zobodamies stāvēja, ans with utter grimness secināju, ka there is no return, AI has me.
 
 
( Post a new comment )
J. S. Badger[info]217 on September 6th, 2018 - 10:37 pm
Man šajā jautājumā jāpiekrīt kkam, ko pasen rakstīja Neoplasm te cibā - tāpat no reklāmām nevar atkauties, iespējams, ir pat labāk, ja rēgojas reklāmas tad jau visur, kurās kas tāds, kas patiešām pašu interesē. Vienīgi, ka šie joprojām tālāk par "Tu esi sieviete? davai, metīsim tavā virzienā (man galīgi nevajadzīgos, jo ar vienu bērnu man jau pietiek) izstrādājumus auglīgo dienu noteikšanai. Ja man garšotu ben&jerry saldējums, es, iespējams, pat priecatos, ja, man piemēram, šie rādītu, ka viņam šobrīd atlaides, nu vai kko derīgu, bet šie nav tik tālu tikuši
(Reply) (Thread) (Link)
[info]methodrone on September 7th, 2018 - 07:43 pm
Agree, I don't mind what happens. Vienkārši uncanny piefiksēt, ka visādas mild sci-fi spekulācijas sāk parādīties ikdienā! Kad es vēl biju Instā, man riktīgi patika, ka rādīja relevant adds, nevis visādu zarazu, ko parasti dabū čekojot kaut kādus random portālus.
(Reply) (Parent) (Link)