14 February 2016 @ 05:12 pm
eternal prisoner  
vai cilveeka dziives iespeeju robezha ir nonaakt liidz apzinjai, ka viss ir paaraak plashs un mistisks, un izveele aprobezhojas ar laikmetiigu izdziivoshanu vai biistamu mistisku pazaudeeshanos? vai it kaa noncommittal leekaashanu starp tikai diviem shaadiem staavokljiem. pasaule ir laba, viss kas notiek ir labi, bet kas ir shis labi? mistika. pasaule ir laba jo taa ir mistiska, vai pasaule ir mistiska jo taa ir laba?

shkjiet ka praats kaut kad ljoti nodereeja un bija kruta, flashy manta, kuru spodrinaat un kurinaat ar burtinjiem. bet tagad, praats ir kaut kaads clingy, annoying pazinja, kas tevii atraisa tikai your worst traits and painful memories.

dziives nepiecieshamiibas: pacietiiba, pakljaaviiba, neshaubiishanaas, nepiekjershanaas, skatiishanaas

vakar es pamodos ap pusnakti no taa ka kaads aizceert manas istabas durvis un spilvenam kaut kas paarskrien paari, es meegjinaaju pakliegt, bet nevareeju, jo izraadiijaas ka veel guleeju, tad sanjemot visus speekus sanaaca pakusteeties, un pamodos pa iistam. tagad es esmu pa pusei aizmigusi, bet peec paaris stundinjaam jaaiet ar meiteneem uz brixtonu dzert viinu, jaaiet nodaliit mistiku no laiciigaa. ko lai es daru ar tik lielu teritoriju mistikas? kaa lai es izkaartoju laiciigumu shajaa teritorijaa kaa absurdas, komiskas, sirreaalas meebeles?
 
 
( Post a new comment )
[info]narrenschiff on February 15th, 2016 - 04:57 pm
bet redzi, varbūt tā coping problēma ir dēļ tā, ka cilvēks šo stāvokli lieliski apzinās (ir ielūkojies bezgalībā), yet dzīvo kā dzīvojis, grib taisīt kaut kādus kompromisus, nošķirt garīgo un mistisko dzīvi no laicīgās dzīves, kā jau ierakstā mini: "jaaiet nodaliit mistiku no laiciigaa. ko lai es daru ar tik lielu teritoriju mistikas? kaa lai es izkaartoju laiciigumu shajaa teritorijaa kaa absurdas, komiskas, sirreaalas meebeles?"

varbūt tas nemaz nav iespējams, šādi šķirt un dalīt to, kas sākotnēji varbūt ir siets kopā vienajā un nedalāmajā? jo cilvēks, apjautis mistisko, tomēr vēl grib laipot starp abām pasaulēm, grib ielaisties kompromisos, vilkt robežas, likt dažādas sejas, publiskās, provātās, mistiskās, utt. te ir runa par attieksmi, Buda, piemēram, dzīvoja laicīgajā, Bodhisatvas arī, bet, manuprāt, viņi nenošķir, nedala, nekonstruē, viņiem nav divas sejas, viņi vienkārši ir kā spīdošs lotosa zieds nātru un visādu sapinušos krūmāju aizaugušā dārza vidū.

Aristotelim bija interesantā ideja, ka dvēsele ir miesas forma (apveids). miesa ir matērija, bet dvēsele ir forma. matērija viņa metafizikā ir potenciālais (bronza kā izplūdusi, nenoteikta masa, ar ko var apieties visādos veidos), iespējamais, bet forma ir īstenotība, aktuālais (bronzas masa ieveidota kareivja statujas formā), proti, miesa ir iespējamība, bet dvēsele šo iespēju formē un īsteno. dvēsela kā miesas īstenotība un aktualitāte. miesa, savukārt, kā dvēseles iespējību materiāls, miesa kā iespēja.
(Reply) (Parent) (Link)