12 October 2015 @ 12:08 am
 
no vienas puses es negribu iesaistiities, es tikai gribu no malas veerot pasauli, buut liecinieks, veesturei, notikumu straumeem. i don't want to get down and dirty with particulars; un es arii neuzskatu, ka vajag, es neredzu ka var pastaaveet kas taads kaa 'cilveeka pienaakums', vieniigi taados banaalos dzejoljos un logical fallacies

no otras puses mani aizkustina un valdzina un intrigjee cilveeku entuziasms un cilveeki un visas parastaas dziivoshanas lietas; bet tikai taa kaa teaatris vai filma, kad tu uz mirkli aizmirsties un sitaas sirds un visaadas elektriibas un gruzd, visi banaalie banaalie dzejiskie izveersumi

bet es zinu noteikti un vienmeer ar katru savas buutiibas atomu, ka i am not there.

shodien bijaam kensington olympia uz vegaanu festivaalu, kas bija total nice. tas bija kaa mazs naakotnes plekjitis uz maniakaalaas, carnist orgy animal slave rape abuse slaughter destruction #dontcare zemeslodes. kaa tiny small preview in what could be. torture free zona, kur visur kur tu griezies apkaart ir tikai labs un eetisks un earnest. apkaart staigaaja stalti, hot puishi un veseliigas un gliitas meitenes, shmaugas un eeteriskas kundziites, un patiikami, jaunekliigi kungi. viss eediens un stalls ar kuucinjaam, maizeem, sokolaadiiteem, falafeleem, pankuukaam, humusu, stir frys, veggie patties, pastas, salaatinjiem, picaam, gourmee shmourmee bija ambrosija un total eclipse of the taste buds. bet vislabaak man patika vieniigaa runa, ko tur noklausiijos, ko pasniedza etniska izskata ljoti jaunekliigs kungs zaljaa dzhemperii ar pusgariem melniem matiem; no runas dzirdeeju tikai kaadas 15 minuutes, bet aizkjeeraas vinja teiktais par to kaa mums nevajag tik daudz kaa mees peerkam un pateereejam. ka katra lieta ko nopeerkam un lietojam atstaaj kaut kur zemeslodee sekas. man vienmeer shii sajuuta ir bijusi, biezhi peerkot dajebko taa sajuuta ka velns tev neko no shitaa nevajag, un tu klusiibaa ceri un gaidi to briidi kad atkal vareesi izmest maisu ar mantaam, ko tev nemaz nevajadzeeja in the first place. tu ljauj sevi nohipnotizeet. man ljoti nepatiik ideja par daudz mantaam, kad mans pashas mantu threshold sasniedz biistmi augstu robezhu, man vinjas neko nenoziimee un es nesaprotu tos cilveekus, kuri kraaj mantas un kuriem ir dziive piepildiita ar milziigu maaju, kur ir ljoti daudz mantu. man vajag tikai karoti, dvieli un kjemmi. tas ir kaa tavs kjermenis, taas mantas, kas kljuust resnaaks un resnaaks un tevi noslogo pie zemes un tu nevari pakusteeties un pagriezties pret citu perspektiivu, tu neko neredzi tikai pats savu milziigo mantu veederu.
veel man patika tas, ko vinjsh teica, ka vajag virziities projaam no idejas, ka ir obligaati jaaeed kaut kas, kas garsho peec dziivnieku liikju kjermenjiem, as in tofu substitutes, cheese substitutes; ka to neapeedot cilveekam jaajuutas apdaliitam, jo tas nav real food in the first place, it's someone else's body, a potato is food, not other's body. visaados 'going vegan help' materiaalos ir listes un listes ar aizvietotaaj-produktiem, no kaa esmu varbuut kaadus paaris pameegjinaajusi, bet man tas nekad nav licies logjiski - gribeet eest kaut ko kas atgaadina par to, kaa tu senaak eedi dziivnieku liikjus un izdaliijumus, which was deranged and gross.

varbuut shajaa dziivee man sanaaks on my own kljuut par apziniigu cilveeku, un tad naakamajaa dziivee es vareeshu saakt dziivot, iesaistoties pasaules notikumos arii.
 
 
simfonija: kurt vile - wheelhouse
 
 
( Post a new comment )
пивчик, семушки и на стадик[info]miligrami on October 12th, 2015 - 02:27 pm
man arī sāp ņirgāšanās, bet tajā pašā laikā šķiet, ka būšana militant tikai lietu eļļu ugunī. aj, es nezinu, man te vēl daudz jādomā.

bet pie šī - tas ir stulbi un man ir dusmas, bet no otras puses man arii ir vienalga - es arī pierakstos. pat ne tikai vegānisma kontekstā, bet vispār ģenerāli.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on October 12th, 2015 - 02:37 pm
nee tu iisteniibaa sheit atgaadinaaji par the ultimate moral stand - iedomaaties sevi citu vietaa, gan vegaanisma gan arii citos jautaajumos. praatu vienmeer aptumsho years and years of social conditioning, citiem vairaak un citiem mazaak ja laimeejies. taapeec arii vai un kad cilveeks saaks dziivot eetiski pret planeetu ir sho faktoru ietekmee, un par to vinjiem nevajag verbaali sist. un es domaaju, ka vegaani biezhi ir vainiigi to neieveerojot, bet ne jau aiz taa ka vinji buutu lohi, bet taapeec, ka vinji grib world change, peace, awesomeness here and now, kas, protams, ir mazliet beernishkjiigi. var tikai cereet ka baraks obama, kim jong uns, karaliene elizabete, dzhastins biibers un paavests kljuus par vegaaniem saaks sludinaat.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]narrenschiff on October 12th, 2015 - 03:04 pm
Ir diezgan skaidrs, ka piesieties par ne-vegānismu un ne-veģetārismu visādiem mūsdienu iezemiešiem un naturālās saimniecības zemniekiem, kuri savādāk pagaidām nevar, nav īsti dienaskārtība. Svarīgi, ka veģetārisms un vides kustība šobrīd tiešām ir resno industriālo valstu un pelēko stikla tērauda torņu pilsētu lieta, jo visvairāk dzīvības brutālā veidā koncentrācijas nometnēs iet postā tiešī šīs superattīstītās cilvēces daļas vārdā, ne jau animistu un struggling zemnieku vārdā. Piemēram, Amerikas līdzenumu buffalo tika izmedīti līdz pēdējam nevis indiāņu, bet gan baltā cilvēka vajadzību dēļ.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on October 12th, 2015 - 03:45 pm
pieradums un pieprasiijums. atskaitot faktu, ka pasaule ir iekaartota taa ka pieprasiijums ir peec dziivnieku produktiem, es neredzu nevienu iemeslu, kaapeec mazie zemnieki nevareetu ekskluziivi audzeet tikai augus. no augiem nevar paartikt?

mazo zemnieku eco-footprint, protams, ir saliidzinoshi neieveerojams, bet kaa var celties roka nogalinaat dziivnieku, vai tajaa skaitaa manipuleet dziivniekus, lietot vinjus kaa produktu, iztureeties kaa pret objektu? es nedomaaju, ka cilveekam no dabas gribas galinaat dziivniekus - tas ir iemaaciits un ieradinaats liidz pakaapei, kad tas shkjiet normaali un nepiecieshami.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]narrenschiff on October 12th, 2015 - 04:04 pm
Jā, taču jāatceras, ka lielais pieprasījums vispār ir tiešu milzīgo megapoļu un supermārketu lieta. Es arī gribētu domāt, ka cilvēkam no dabas negribētos nogalināt dzīvnieku, taču pēc visām arheoloģiskajām un skarbajām pirmatnējības vietām, ko esmu redzējis, ātri vien aptver, ka vispārējais misery, death, starvation un posts jebkuru piespiedīs nomedīt dzīvnieku. Piemēram, Latvijā viena pilskalna un kapulauka materiālā ļoti labi parādās, cik bēdīgi gāja pirmajiem cilvēkiem un paaudzēm, kuri no hunter-gatherers pārgāju uz lauksaimniecību.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on October 12th, 2015 - 05:40 pm
nepieceishamiibas vadiita es arii droshivien meegjinaatu nomediit zivi vai ko taadu, bet tur kur nav taada nepiecieshamiiba? es vienkaarshi domaaju ekskluziivi par muusdienu pasauli. ekstreemajos veestures laikos un apstaakljos bija mazaak iespeeju un izveelju. bet rietumu pasaule, civilizcija, kur ir elementaari nenogalinaat dziivniekus, lai izdziivotu.
varbuut es neko nejeedzu, kaut gan pati uzaugu laukos un veelaizvien ir lauki, lauksaimnieks sev aiztaupiitu daudz resursu un puulinju neaudzeejot lopus, bet fokuseejoties uz augiem. it sevishkji zemees, kur klimats labveeliigs un daba bagaatiiga.
es laikam vienkaarshi negribu skatiities veesturee, jo muusdienaas different rules apply.
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]narrenschiff on October 12th, 2015 - 06:34 pm
Protams. Senatnē cilvēki nepieciešamības dēļ darīja daudz bīstamu un dull darbu, šodien to var paveikt roboti, līdz ar to milzīgas rietumu kapitālistu manufaktūras, kur tonnām dumjā darbā underpaid strādā ķīnieši un citi arī ir diezgan neētisks pasākums, un kungi nevar aizbildināties "vēsturiskā nepieciešamība spieda"
(Reply) (Parent) (Thread) (Link)
[info]methodrone on October 12th, 2015 - 10:54 pm
bet taada ir pasaule
(Reply) (Parent) (Link)