Varbūt ir vērts uzzināt, ja nu ir tā, ka var pavilkt garāku pabalstu/slimības lapu, kas izdevīgāk sanāk? Jo psiholoģisku iemeslu dēļ arī dod lapas. Protams, ja ir tā čakara vērts.
Cik zinu no draugiem, kas maina darba vietas, parasti vajag to laiku, lai atietu un saprastu, ko gribi. Protams, pabalsta samazināšanās nepalīdz... es nezinu, ko tieši Tu šobrīd dari un kādas ir iespējas darīt jebko citu, lai kaut cik ir nauda, bet cik es dzirdu, darbiniekus ļoti meklē. Varbūt pārkvalificēšanās arī ir laba iespēja. Katrā ziņā, ielekt nākamajā, ja viss jau nebija super, ir grūti, jo kā Tu saki, vajag arī to pārliecību, ka vari kaut ko dot darba devējam, nevis tikai naudiņas pēc...
Es neesmu vienmer savaldīga :D Pirms 2 ned ļoti norāvos ar vienu piegādātāju un diezgan skaidri pateicu, ko es par viņu darbībām domāju. Ir brīži, kad sakrājas. Ļoti atceros kā bija ar klientiem, ka tiem neko nevarēja teikt, un tad vienmēr norīt to sakaitinājuma masu ir iemesls kāpēc man nepatīk strādā klientu sfērā, ja godīgi. Jo klientam vienmēr taisnība ir apkalpojošos darbiniekus iznīcīnošs faktors. Ar tām atbildēm... nu, man lielā mērā ir paveicies, ka 99% gadījumu cilvēki neatbild, jo aizņemti, nevis tāpēc, ka nejauki, un, parasti, var atrast veidu kā tikt klāt (sms, Teams vai paprasīt kādam, kas viņiem tiek klāt). Bet nu, ir arī nejauki cilvēki visās jomās. Par laimi, daļa, kad tuvāk iepazīti, arī patiesībā izrādās ok. Bet nu, man ir ļoti, ļoti paveicies ar kolēģiem un kontaktu loku, ar ko jākomunicē.