| |
[Sep. 13th, 2012|03:48 pm] |
|
|
|
|
| Comments: |
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/68333/5945) | | From: | lennay |
| Date: | September 13th, 2012 - 12:48 pm |
|---|
| | | (Link) |
|
Pieļauju, ka "vispārējā nepatika" ir par, iespējams, pārvērtēto darba literāro kvalitāti. Taču pati lasījusi neesmu, no mņeņije imeju :D
Nepiekrītu. Domāju, 80% "Zaļās zemes" ienīdēju, ieraugot, cik tā ir BIEZA, jau defaultā nolemj "to izlasīt nav manos vārgajos skolēna spēciņos". Man daudz nelasāmāki šķita "Mērnieku laiki".
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/68333/5945) | | From: | lennay |
| Date: | September 13th, 2012 - 12:57 pm |
|---|
| | | (Link) |
|
Mērnieku laiki bija jālasa pamatskolā.
Tas jau nemaina attieksmi. Nevarētu teikt, ka, piemēram, Apsīšu Jēkabu vai Neredzīgo Indriķi es, kļūstot vecāka, piepeši būtu sākusi augstāk vērtēt.
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/68333/5945) | | From: | lennay |
| Date: | September 13th, 2012 - 01:21 pm |
|---|
| | | (Link) |
|
Es domāju, ka mana visnotaļ lieliskā un gudrā literatūras skolotāja nebūtu man piešķīrusi atbrīvojumu no "Zaļās zemes", ja pati to turētu augstā literārā vērtē. Bet to es, protams, nevaru droši zināt.
| From: | sii |
| Date: | September 13th, 2012 - 01:14 pm |
|---|
| | | (Link) |
|
Man bija vidusskolā.
| From: | sii |
| Date: | September 13th, 2012 - 01:20 pm |
|---|
| | | (Link) |
|
Varbūt ne tikai biezuma dēļ, bet tā īsti neķeras klāt lasīšanai arī līdzi nākošās leģendas dēļ, jo tā taču ir tā grāmata, ko neviens kārtīgs cilvēks nav izlasījis.
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/68333/5945) | | From: | lennay |
| Date: | September 13th, 2012 - 01:22 pm |
|---|
| | | (Link) |
|
Tieši kārtīgie cilvēki ir tie, kas to against all odds ir izlasījuši :D
![[User Picture]](http://klab.lv/userpic/119149/18392) | | From: | pinjons |
| Date: | September 13th, 2012 - 01:55 pm |
|---|
| | | (Link) |
|
Par gaumi protams nestrīdas, bet "Mērinieku laikus" izlasīt man nebija problēma. Savukārt "Zaļajā zemē" biju spējīgs tikt tikai līdz apmēram pusei. | |