|
[Aug. 30th, 2012|04:00 pm] |
|
|
|
Comments: |
tai pašā laikā laukos bērnus nograuž ne jau kvazitroni vai okimatroni, bet prastas un elementāras blusas, utis, cērmes un pat kašķis
pa to naudiņu varētu kāda rajona skolas apbraukāt un nodezinficēt vismaz pirmziemniekus
vot redzot tos nabaga bērnus un skatoties kā tiek pētītas čakras un kas nekas pilnīgi dūša apskrienas - tikmēr knab darbinieki tvarsta apkopējas, kas sagadīšanās pēc ir arī policistes
a tu par dīvaiņiem un brīvībām - mēs šeit, cienītā uz dažādiem maslova pakāpieniem stāvam un kamēr apakšējie pakāpieni nav apmierināti, tikmēr tiks heitots viss, kas stāv augstāk - tā es domāju
| From: | lennay |
Date: | August 30th, 2012 - 11:53 am |
---|
| | | (Link) |
|
Visas naudiņas ir marķētas konkrētiem mērķiem, tādēļ arguments "par TAM mērķim izdalīto naudu varētu kaut ko CITU", te nederēs. Ja nu vienīgi gadījumos, kad prasmīgi tautsaimnieki izkrāpj sev naudu, kas neizkrāpta varētu kalpot vismaz kaut kādai sabiedrības daļai, ja ne visai sabiedrībai.
Padomju laikos kinderiem sagāza galvās dustu un matus nodzina uz nullīti, un neviens neko pretī nevienam pīkstēt nevarēja - eh, ku labi laiki bija. Tikai nez kāpēc cilvēki vienalga gāja uz barikādēm. Ar mērķi "lai krievs man nevarētu noteikt, kādu dziesmu man dziedāt savā jubilejā pie savas rasola bļodas", tikai tas nozīmē arī to, ka arī viens latvietis otram nevar noteikt, kādu dziesmu viņam dziedāt pie rasola bļodas un ka tai bļodā obligāti jābūt rasolam. Manuprāt, to iemācīt sabiedrībai jau nu galīgi nav zemē nomesta nauda.
tu mnan te par barikādēm nedziedi - a to tā vien prasās alegorija par klaidu latviešiem un kā viņi mīl brīvību un dzimteni
mēs paši te gan maizes ēdāji gan dziesmu dziedātāji gan uz barikādēm stāvētāji
savukārt ar dziesmu dziedāšanu šeit nav nekāda sakara - savā jubilejā pie sava galda un sava rosola dzied kādu kuram iepatīkās
bet ja to rosolu un jubileju vēlas par valsts (lasi manu nodokļu) naudu kāds sev privātai padziedāšanai apmaksāt - tad man gan te būs ko teikt par visādām te peršām un dziedāšanām ar vai bez rosoliem un zemeņu kūkām!
| From: | lennay |
Date: | August 30th, 2012 - 04:00 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Nu beidz, ne barikāžu laikā, ne gadiņus vairāk kā piecpadsmit pēc tām personīgi es klaidā nebiju un tos pašus sidrabiņa dubļus vien bridu, un neba nu biezākas desas šķēles medībās aizklaidojos. Bet pat ja arī tā būtu - jā, arī to nozīmē brīvība, arī par šādu brīvību bija barikādes, un (cēlu moku pilna, kā izskatās) dzīve dzimtenē pati par sevi manā ieskatā nav varoņdarbs, un neviens nepelna īpašu atzinību tikai par to vien, ka "par spīti tam un vēl viskautkam" cilvēks zobus sakodis cieš un kuļas pa dzimteni - it kā citur dzīvē bēdu trūkst, ja tev liekas, ka te notiek kaut kāds ciešanu un varonības čempionāts :)
Bet skumji ir tas, ka par padziedāšanas apmaksāšanu tu sašutinies, bet apmaksāt cinisku krāpnieku fiktīvus privātviesunamus tev nav ne mazāko iebildumu - jo tas gan ir Tautsaimnieciski ar lielo burtu.
nebāz visu vienā baļļā - ar ūdeni bērnu izskalosi ārā lejot!
es neattaisnoju NEKĀDU krāpnieku viesunamus ne cinisku ne fiktīvu - nedz pa miljoniem nedz pa piecdesmit latiem
| From: | romija |
Date: | August 30th, 2012 - 03:53 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Jozefšmit, kas par šišku!
kā tur bija mēli parādīt?
| From: | romija |
Date: | August 30th, 2012 - 03:57 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Par ko mēli rādīt. Tikai konsatēju faktu.
šādās reizēs es novelku, ka arī mašīnrakstītājus šādās vietās iekšā laiž - un nav jābūt ministram lai tur vazātos | |