|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
no otras puses - ja mums vasarnīcā elektro pārrāvuma dēļ atrubītos lielais apkures katls, kas nozīmētu visas sistēmas atdzišanu un sasalšanu un neprognozējamas skādes: protams būtu super, ja kāds nobrīdinātu iepriekš, bet - ja mani brīdinātu, un es visu mestu pie malas un mērotu 150km, lai parūpētos par alternatīvas pieslēgšanu un atbraucot secinātu, ka viss ir fufelis: Latvenergo prosta kļūdījies sms nosūtīšanā - es būtu Meganikna: mans laiks un degviela maksā reālu naudu - vai viņi to kādi atmaksātu? ja piedāvā šādu pakalpojumu ar sms brīdināšanu, tad manuprāt ir jāuzņemas arī atbildība - kad zvanīju uz info tālruni, beibe izklausījās, ka zinātu kas par lietu, ka ne es pirmā: tad kāpēc nebija otra sms, kur Latvenergo atvainbojas par kļūdu un maldināšanu?
|
|
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
|