|
April 25th, 2014
02:10 pm Tikko aizripinājos līdz kādai slepenai (patiesībā nomaļus no ielām stāvošai un profesionāļiem domātai) velodarbnīcai apjautāties par apkopi. Cita starpā uzzināju, ka velo ilgmūžība atkarīga no braukšanas stila: piemēram, piebraucot pie krustojuma, vajag pārslēgt uz zemāku ātrumu, tikai tad bremzēt. Ups. Es visu laiku esmu uztvērusi divriteni kā ierīci ar "automātisko ātrumkārbu". Nez, ko VĒL es savā naivumā neesmu pat nojautusi?
Mīļie velo SPEČUKI, dodiet padomus, kā pareizi apieties ar divriteni :)
|
Comments:
turēt ķēdi "slapju" un bremzes "sausas" viss pārējais priekš tiem, kas izmanto velli profesionāliem mērķiem - mēs pat nesajutīsim starpību
cik tad bieži tā ķēde ir jāeļļo un kā noteikt, ka tā ir slapja?
| From: | sirdna |
Date: | April 25th, 2014 - 03:05 pm |
---|
| | | (Link) |
|
Ja labo kāju nomet ar eļļu - tad ir gana slapja.
sausai ķēdei ir raksturīga skaņa - viņa sāk "dziedāt" ;) labi saeļļotu ķēdi nedzird - ja met ārā eļļu ar nav labi - i bikses netīras i putekļi pielīp ;)
ha. man atkal ir nobeidzies monobloks. nedomāju, ka reizi gadā to mainīt ir normāli. jau pateicu meistaram - lūdzu, man apkopi komplektā ar pareizas braukšanas ābeci :)
ir ir normāli - monobloks, ķēde, zobratu kopa - visiem ko zinu reizi gadā
un reizēm vēl arī riteņa ass - jo man svars labs ;)
80 eiro reizi gadā??? nē, man noteikti vajag ekonomiskas braukšanas kursus. |
|
|
Sviesta Ciba |