June 2011

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
Powered by Sviesta Ciba

Jauneklju kultuurs

Shodien redzot kaut kaadu random reklaamu pa teevee mani atskaarta baisaa patiesiiba. Muusdienu jaunieshu kultuuru diktee, visticamaakais, pusmuuzha vecuma produktu maarketinga nodaljas korporatiivie darbonji, kas uzskata, ka ir speejiigi "ieliist" jaunieshu galvaas. Parasti shaads pasaakums rezultee banaalu klisheju, ko ir radiijushi citi vinju amatu braalji, atgremoshanaa un beigaas izveershaas visai amizantaas jeeliibaas. Diemzheel 90% jaunieshu tam neredz cauri un konstruee savas personiibas un dziives stilus ap shiem maaksliigajiem standartiem. Nav forshi...

Comments

jā ir grūti...
& tizla sajūta, ja tevi uzskata par tizleni...
tomēr jaunu cilvēku vidū (es ceru) arvien vairāk ir vērojama tāda kā arvien pieaugoša neiecītība pret masu (korporatīvo shēmu radīto) kultūru, kas liek meklēt vairāk vai mazāk autsaideru vai alternatīvu kultūru ceļus...
dumākais tas, ka "tie tur" grib ielīst arī šeit...
Nāk prātā Porcupine Tree zongs "The Sound of Muzak":

The music of rebellion
Makes you wanna rage
But it's made by millionaires
Who are nearly twice your age
Acīmredzot tie maarketinga nodaljas korporatiivie darbonji ir speejiigi "ieliist" jaunieshu galvaas - par to liecina rezultāts: 90% jaunieshu tam neredz cauri un konstruee savas personiibas un dziives stilus ap shiem maaksliigajiem standartiem.
90% jauniešu galvās ir ļoti viegli iebāzt jebko.
jaa, un tur jau tas absurdums sleepjaas. Viss tiek dariits "caur zhopu". Un skumjaakais ir tas ka there's no going back. Shaada tendence tikai ies lielumaa...
Ej strādāt par pravieti, lien 90% jauniešu smadzenēs un sludini savu ticību.