No intervijas ar ordinētu mācītāju, kuram ir arī medicīniskā izglītība:
"Tieši kristiešiem depresijas ir savā ziņā grūtākas, jo viņi nes sevī Dieva ielikto un ticībā turēto ideālu, piemēram, „mīlēt tuvāko kā sevi pašu”, un piedošanas principu. Tad, kad viņi asāk redz vai piedzīvo to, cik grūti to ir īstenot, viņi nereti gaida nosodījumu vai paši sevi nosoda. (..) Kristieši mēdz uztvert depresiju kā „Dieva sodu”, un tāpēc visbiežāk viņi cieš vienatnē, nemeklē speciālista palīdzību, bet kā zāles izmanto lūgšanas, sarunu ar Dievu. Diemžēl bieži ar to nepietiek, ir nepieciešama arī ārsta palīdzība un zāles. Depresija ir slimība. (..)Viņiem tas Slepenais dubultnieks jeb „skelets skapī” ir vēl slepenāks un vēl dziļāk noslēpts, jo viņam taču nedrīkst būt depresija. Jā, ir kristieši, kas radikāli apgalvo, ka tas ir grēks. Tomēr, tas ir pavisam aplams uzskats, ka kristiešiem nevar būt depresija. Kāpēc Dievs to pieļauj – to mēs nezinām, tāpat kā visas pārējās slimības šajā pasaulē. "
"Tieši kristiešiem depresijas ir savā ziņā grūtākas, jo viņi nes sevī Dieva ielikto un ticībā turēto ideālu, piemēram, „mīlēt tuvāko kā sevi pašu”, un piedošanas principu. Tad, kad viņi asāk redz vai piedzīvo to, cik grūti to ir īstenot, viņi nereti gaida nosodījumu vai paši sevi nosoda. (..) Kristieši mēdz uztvert depresiju kā „Dieva sodu”, un tāpēc visbiežāk viņi cieš vienatnē, nemeklē speciālista palīdzību, bet kā zāles izmanto lūgšanas, sarunu ar Dievu. Diemžēl bieži ar to nepietiek, ir nepieciešama arī ārsta palīdzība un zāles. Depresija ir slimība. (..)Viņiem tas Slepenais dubultnieks jeb „skelets skapī” ir vēl slepenāks un vēl dziļāk noslēpts, jo viņam taču nedrīkst būt depresija. Jā, ir kristieši, kas radikāli apgalvo, ka tas ir grēks. Tomēr, tas ir pavisam aplams uzskats, ka kristiešiem nevar būt depresija. Kāpēc Dievs to pieļauj – to mēs nezinām, tāpat kā visas pārējās slimības šajā pasaulē. "