no vienas puses, saproti dažādus procesus un lietas, piemēram, saistībā ar personīgo fizioloģiju vai diētu, kas citiem ir balta lapa, bet no otras, reizēm tas viss ļoti traucē un besī, ka citi nezina, jo šķiet, ka tam jābūt pašsaprotamam. piem., man bija šoks, cik daudzi nezina, manuprāt, tik elementāras lietas, kā : kur ir ogļhidrāti, un kas ir olbaltumvielas. un ej, ieskaidro. bet mušiņas pārot un novērot - tam izgājis cauri katrs biologs, mēs, piemēram, novērojām, kā dažādas vecāku ārējās īpatnības iedzimst bērnos, tā saucamo gēnu skaldīšanos
Ai, nu bet tas šoks, ka citi nesaprot "acīmredzamas un pašsaprotamas lietas" taču ir blakne, ar kuru jārēķinās jebkuru kaut cik specifisku izglītību ieguvušam.:)
Mušiņu pārošana droši vien ir jauka. Bet mani laikam visvairāk valdzina fizioloģija - galvenokārt cilvēku un dzīvnieku, bet mazākā mērā arī augu. Līdz pat šūnas ķīmijai.
nu, tos ogļhidrātus un olbaltumvielas pamatā māca jau vidusskolā, bet tagad laikam jau ātrāk, jo skolnieka audz.teica, ka 5.klasē jau ejot vaļā fotosintēze
mācīties un atcerēties ir divas dažādas lietas, teica ezss, kurš tikko bija izlabojis čupu ar bioloģijas olimpiādēm un tikai maza daļa zināja, ka visvairāk enerģijas iegūst no taukiem.
bet nav viegli biologam, nav
bet mušiņas pārot un novērot - tam izgājis cauri katrs biologs, mēs, piemēram, novērojām, kā dažādas vecāku ārējās īpatnības iedzimst bērnos, tā saucamo gēnu skaldīšanos
Re: bet nav viegli biologam, nav
Mušiņu pārošana droši vien ir jauka. Bet mani laikam visvairāk valdzina fizioloģija - galvenokārt cilvēku un dzīvnieku, bet mazākā mērā arī augu. Līdz pat šūnas ķīmijai.
Re: bet nav viegli biologam, nav
Re: bet nav viegli biologam, nav
Re: bet nav viegli biologam, nav