Comments
Jā. Ja apkalpošana vai veikals pircējiem nepatiktu- tad pircēji pārstātu tur iepirkties. Rezultātā bankrots un jauns veikala īpašnieks, kas mācīsies no iepriekšējā kļūdām.
Pa bišķi nesaistītu tēmu - avīzēs akurāt varas vīri un sievas izsakās, ka mēs kā patērētāji (Latvijas tautas, ij krievi, ij latvieši, ij visi pārējie) esam dikti paklausīgi un kūtri. Cenas aug, a mēs tik pērkam.
vienīgā reize, kad es pārstāju iet uz kādu apkalpojošu iestādi, bija Litle Džonī picērija, kādreiz bija pretī Saktai, tagad tu Elkors ir un vēl kaut kas.
Pārdevēja man laipni uzsmaidīja un pajautāja, vai man to pašu, ko parasti. Aizbēgu panikā. Neciešu, kad man pievērš uzmanību un vēl iegaumē, ko es parasti apriju.
vienīgā reize, kad es pārstāju iet uz kādu apkalpojošu iestādi, bija Litle Džonī picērija, kādreiz bija pretī Saktai, tagad tu Elkors ir un vēl kaut kas.
Pārdevēja man laipni uzsmaidīja un pajautāja, vai man to pašu, ko parasti. Aizbēgu panikā. Neciešu, kad man pievērš uzmanību un vēl iegaumē, ko es parasti apriju.
(Reply to this) (Parent)