Mēs jau nezinām detaļas, bet latviešiem ar komunikāciju tiešām ir lielas problēmas. Ļoti bieži no klientiem sagaida kaut ko tādu, kas nekur nav tieši pateikts. Es pat teiktu, ka latvieši skaidru komunikāciju nesaprotamu iemeslu dēļ uzskata par kaut ko nepieklājīgu.
Droši vien, ka vetārste tikai pateica, ka līķa savākšana maksā tik un tik, bet aizmirsa pieminēt, ka, ja tas netiek apmaksāts, tad klientam pašam tas ir obligāti jāsavāc. Bet kad klients pēc procedūras to nevēlējās darīt un pagrieza muguru, lai dotos prom, tad vetārste to uzskatīja par apvainojumu un izpauda savu niknumu neadekvātā veidā. Tas viss varēja izpalikt, ja iepriekš abas puses būtu laipni vienojušās, kas katra uzņemsies.
mana draudzene ir reti miermīlīgs un patīkams cilvēks, tas pirmkārt. otrkārt, jau pirms iemidzināšanas draudzene pateica, ka naudas viņai vairāk nav un ka ārste labāk zināšot, ko ar to kaķi darīt, un aizgāja prom, pati neaprokot, tikai tādēļ, ka naivi ticēja, ka ārste labāk zinās, kā un kur to izdarīt.