īstenībā jau nekas nav aizdomīgi, smukas sejas un piemīlīgi mūlīši (nu, paskaties uz viņu, arī emocijas tur ir) kamerām vienmēr patikuši plus performance nedaudz, - tas ir tas, kas darbojas uz cilvēkiem. vienkārši pārējās divas uz viņas fona īpaši neizceļas
+1
lieto memorablāko seju. tas, ka pie rakstiem par prāta vētru bieži vien rāda tikai kauperu, tad jau arī ir "aizdomīgi".
Kaupers ir "oficiāls" frontmens, pēc popmūzikas "likumiem" viņa pienesums ir lielāks un tādēļ arī ir normāli, ka viņš kaind of simbolizē visu grupu
nez vai mediji vnk aizdomājas līdz tik sarežģītiem algoritmiem
a ko viņi tur vispār dara? :D
viņi aizdomājas līdz vienkāršam algoritmam, ka tu drīzāk uzklikosi uz smukas meitenes, nekā diezgan smukas gadījumā, ja neko par keisu neesi dzirdējis, un tam pamatā ir tikai komerciāli, nevis kāda īpaša konspiratoriska seksisma nolūki
nu bet šāda komerciālisma pamatā arī ir nemaz ne tik konspiratīvs seksisms
vnk šajā gadījumā pārāk uzkrītošs un, manuprāt, arī pārāk neadekvāts
ā, nu ja diskusija par tēmu "vai tas ir ētiski, ka autoriepu reklāmā riepas tirgo pupaina blondīne nevis resns onkulis", tad jau jā, viennozīmīgi, bet tad es nesaskatu vajadzību to deducēt uz pusīriotēm.
es saskatu vajadzību, jo šajā gadījumā tas viss kopā izskatās īpaši ciniski (manām nabaga ideālistes actiņām). Īsāk sakot, šoreiz jau nu varēja iztikt bez šitiem trikiem, jo interese tāpat pietiekoši liela
cik skatījos tiesas sēžu reportāžas, aktīvākā (tipa līdere) bija rudā meitene. neesmu gan nekāds mediju eksperts, bet man nešķiet ok šādus notikumus akcentēt un ilustrēt ar piemīlīgiem mūlīšiem. Ieliekot pārējo divu sejas ziņu virsraksta bildē, smukums jau nekur nepazustu