nez vai mediji vnk aizdomājas līdz tik sarežģītiem algoritmiem
a ko viņi tur vispār dara? :D
viņi aizdomājas līdz vienkāršam algoritmam, ka tu drīzāk uzklikosi uz smukas meitenes, nekā diezgan smukas gadījumā, ja neko par keisu neesi dzirdējis, un tam pamatā ir tikai komerciāli, nevis kāda īpaša konspiratoriska seksisma nolūki
nu bet šāda komerciālisma pamatā arī ir nemaz ne tik konspiratīvs seksisms
vnk šajā gadījumā pārāk uzkrītošs un, manuprāt, arī pārāk neadekvāts
ā, nu ja diskusija par tēmu "vai tas ir ētiski, ka autoriepu reklāmā riepas tirgo pupaina blondīne nevis resns onkulis", tad jau jā, viennozīmīgi, bet tad es nesaskatu vajadzību to deducēt uz pusīriotēm.
es saskatu vajadzību, jo šajā gadījumā tas viss kopā izskatās īpaši ciniski (manām nabaga ideālistes actiņām). Īsāk sakot, šoreiz jau nu varēja iztikt bez šitiem trikiem, jo interese tāpat pietiekoši liela