Telekomunikāciju aptauja

Posted on 27.10.2020 at 09:31
Sajūta: funny bunny
Skaņa: Heaven & Hell - Bible Black
Es tikko reāli apstulbu.
Mans mobilo sakaru operators nesen vnk iemeta sejā atlaidi uz 6 mēnešiem. Paņēmu. Šie mana tsūta linku un lūgumu aizpildīt aptauju. 2 daļās. Pirmā bija jautājums vai ņemot vērā neseno pieredzi ar atlaides iemešanu sejā es apsvērtu ieteikt šo mobilo sakaru sniedzēju citiem. Atbilžu varianti no 0-10. Atzīmēju ar 5, jo nav tā ka neieteiktu un nav tā ka ieteiktu. Nu tā, ka pa vidu vajadzētu būt 0. Es nekad nebūšu kādas kompānijas staigājoša reklāma tikai tāpēc, ka tā man iedevusi 27 EUR ietaupījumu 6 mēnešu periodam. Patīkami, bet nožēlojami. Uzdāvinātu man jaunu auto bez maksas, es varbūt to nepārkrāsotu kādu brīdi.
Otrā daļa. Sākas ar tekstu "Mums žēl ka tava pieredze bijusi tik slikta!". Wut? Jautājums nebija par manu pieredzi un prieku par atlaidi. Jautājums bija cits.
Tele2, lūdzu izvāc sava mārketinga speciālista galvu no dibena! Paldies!

Comments:


[info]lurker 2020-10-27 15:11 (o)
https://en.wikipedia.org/wiki/Net_Promoter tur pēc definīcijas rezultāts 0-6 ir negatīvs, un to neizdomāja Tele2. Bet es arī uzskatu, ka tā aptauja ir bullshits, un man riebjas, ka to bāž sejā visādi appi, ko lietoju (it īpaši, ja neatcerās, ka esmu to jau vienreiz nesen aizpildījis/aizvēris).
K-azis
[info]kazis 2020-10-29 10:40 (o)
Manuprāt, šajā gadījumā 5 būtu jabūt 0, jo arī atbilšu variants 0 tika izgaismots kā negatīvs (neieteiktu). Līdz ar to būtu jābūt šādai skalai (aptuveni): -4; -3; -2; -1; 0; 1; 2; 3... utt.

BET(!) jautājums jau nebija par manu pieredzi (ko beigās novērtēja). Jautājums bija par varbūtību ka es ieteiktu šo pakalpojumu sniedzēju citiem (ko novērtēju ar 5, jeb 0 manā skatījumā). Un nav ko sagrozīt manu atbildi pēc savas vajadzības. Par to arī nelielais "cepiens". Par to gan domāju ka atbildīgs ir Tele2. :)
Previous Entry  Next Entry