es nekad mūžā vairs negribu golfu :D mums gan arī bija visneveiksmīgākais no 4. golfiem, kāds vien eksistē, bet tā nebija mūsu izvēle - mums viņu vnk atdeva.
paņēmām Ford Mondeo, universāli, 2005. gada 2.0 dīzeli. tas bija tas, kas izrēķinot visas vēlmes un vajadzības un iespējas likās visjēdzīgākais. par viņiem ir pārsvarā tikai labas atsauksmes, daļu detaļu ražo vienā rūpnīcā ar volvo (kas pats ir ford grupā), bet remonts krietni lētāks. tā vispār latviešiem ir kaukādi aizspriedumi pret fordiem, kam nav īsti pamata. visi pērk vecus volvo un drusku jaunākus pasātus un grūž iekšā baigo naudu remontos. protams, pērkot lietotu auto viš būs jāremontē, tas jau skaidrs. ā vēl par škodām ir ļoti labas atsauksmes, kā man teica paziņa, kam ir škoda octavia - "neesmu satikusi nevienu škodas īpašnieku, kas būtu neapmierināts ar savu mašīnu".
cik lielu gribi/kādas vispār prasības? par Ford Focus arī ir ļoti labas atsauksmes, bet viš i mazāks par Mondeo. vispār viņš skaitās pat labāks par Mondeo, bet mēs salūzām Mondeo lielā bagažnieka dēļ - nolaižot aizmugures beņķus, mēs tur kādā road tripā varam mierīgi gulēt.
vispār iesaku atlasīt kādus max trīs iespējamās mašīnas un aizbraukt uz Rumbulu (bez naudas), paklīst pa placi, apskatīt no iekšpuses, pabraukt utt., tad izvēlēties vienu marku/modeli kādu tad tiešām gribas un tad meklēt kaut kur citur nekā Rumbulā, jo tur var drausmīgi iegrābties. mēs bijām tur vairākus Mondeo skatīties, bet, ja salīdzina ar to, ko mēs nopirkām, tad tie bija dārgāki + vizuāli jau daudz sliktākā stāvoklī, turklāt aizdomīgi un no nepatīkamiem cilvēkiem.
un pērkot noteikti diagnostiku - pacelt augšā un pieslēgt pie kompja. Valmierā mums tas maksāja 25 eur, nezinu kā Rīgā. CSDD arī ir diagnostikas iespēja, bet es neesmu 100% ka slēdz pie kompja. gan jau slēdz.
Es skatos uz universāli,bet ne pārāk lielu. Teiksim vecs, bet nenokaujams Volvo V70 priekš manis jau būtu overkill`s fiziskā un dzinēja izmēra ziņā. Kaut kad domāju arī par hatchback, bet mugursomas, telts un visādas parpalas tomēr aizņem padaudz vietas. Nedārgs parketa klases džips droši vien būtu tikai galvassāpes. So - universālis. Teorētiski skatos uz kādu 2006-2009 Toyotu (Corrolu vai Avensis), Audi A4, Ford Focus vai Volvo V50, bet faktiski šobrīd vairāk uz pēdējiem diviem ar 1.6 vai 2.0 dzinējiem. Audi tomēr būtu par dārgu, bet no Toyotām ir visai mazs piedāvājums.
Kaut ko jaunu sāku meklēt visai nesen. Savu pirmo auto - 2003 Golf 4 universāli piecietu 1,5 gadus, bet nu tam spara rata un sprauslu problēmas sāk pārlieku aktīvi dot par sevi ziņu, un tad nu nolēmu kratīties no tās kastes vaļā. Kaut kad domāju par Škodu, bet baidos, ka būs tā pati Golf klase. Kā ārpus Rīgas neceļu braucējam graboši apdares paneļi vai draņķīga skaņas izolācija, ko jūt virs 80/90km/h, un visai šaurā vadītāja vieta un neergonomiski izvietoti pedāļi (pie mana mazā auguma piedevām)ir tas, ko piecietu, bet nākotnē labprāt no tā izvairītos. Tas mazliet arī baida Focus gadījumā.
Ja nav noslēpums ar kādu noskrējienu un par kādu cenu tiki pie sava Mondeo? Un kamēr ziema, jājautā - kā tam dīzelim silst salons (varbūt ir priekšapsilde)?Golfam tās ir 15 minūtes, tauta melš par Volvo 5min, kas man kā centrā un sastrēgumā dzīvojošam visai būtiski.
Volvo ir baigi pārvērtēti un, kad sāk bojāties, tad bojājas viss pēc kārtas un remonts ir ļoti dārgs. es nezinu kāpēc latvieši ir apsēsti ar Volvo, īpaši V70. līdz divdūkstošo gadu sākumam tā tiešām bija lieliska mašīna, bet tagad jau viņas ir tik vecas un ar tik lieliem nobraukumiem, ka nav jēgas. vecos volvo taisīja pusmiljona nobraukumam, tagad jau uz pusi mazākiem, attiecīgi krietni ātrāk jāsāk viss kaut kas mainīt un remontēt. man tētim ir 1998. gada Volvo V70. neatceros kurā gadā viņš viņu ieviesa, bet nu jau ļoti sen. kad tā mašīna bija vēl diezgan jauna. ļoti ilgi nebija nekādu problēmu, bet nu pēdējos gados tētis tik to vien dara kā vaid cik izdevis remontos. un viņš ir no auto laizītājiem - t.i tiem, kas rūpējas un kopj mašīnu arī kamēr tā vēl skaļi nebrēc par problēmām.
par Volvo V50 mums viens Volvo fans (kurš par katru cenu mēģināja pierunāt mūs pirkt Volvo V70) teica, ka lai to noteikti neņemot. tas esot kaut kāds jocīgs un eksperimentāls modelis, par kuru neviens neko labu neesot teicis. atradu tādu diskusiju par viņu http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=25770
kad izlēmām ņemt Mondeo, diezgan ilgi meklējām. budžets bija 3000 eur, sākumā meklējām ar vairāk ekstrām un jaunāku (piemēram, 2007. gada), bet kaut kā visi apskatītie likās aizdomīgi, ekstras ta ir, bet nojāti, noskrāpēti, nolietotiem saloniem, visādām aizdomīgām lietām. beigu beigās paņēmām ar ļoti maz ekstrām, bet vispār bez rūsas, neticami koptu salonu, īpaši salīdzinot ar tiem, kas bija redzēti iepriekš. pa 2300 (mazliet nokaulējām) ar nobraukumu, kas manuprāt atbilst reālajam - apmēram 25 000. Ja vien nav kāds savs cilvēks, kas dzen mašīnas no ārzemēm - jāuzmanās no "tikko no Vācijas" un "ar servisa grāmatiņu" - piemēram skatījāmies vienu, tipa baigi krutais, a servisa grāmatiņā ieraksti līdz 2014. gadam - ko darījis pa vidu - neviens nezina, turklāt tās servisa grāmatiņas bieži vilto. + ja ņem tādu, tad budžetā jāierēķina vēl apm. + 300 eur par reģistrāciju, ceļu nodokli un skati. mēs paņēmām tādu, kas LV jau vairākus gadus ganās, vismaz CSDD parādās info gar par nobraukumu, gan skati, gan vēl visādi noderīgi sīkumi, piemēram, vidējais patēriņš.
tāpat arī iesaka pērkot lietotu auto, uzreiz nomainīt zobsiksnu. nu ja ir zobsiksna, nevis ķēde. jo, ja viņa saplīst pati, tad remonts ir daudz daudz dārgāks pēc tam. un tā ir lieta, kas pie noteikta nobraukuma ir jāmaina un vizuāli paskatoties uz motoru tur neko nepateiksi - ir vai nav jāmaina.
ar vienu Focusu mēs izbraucām, Kārlis, kurš ir pāri pa 1.80m vispār nesūdzējās par vietas trūkumu vai neērtībām, tā kā nezinu no kā tur baidīties. tiešām iesaku aizbraukt paklimst pa Rumbulu, iekāpt visās tais mašīnās, arī kādā Škodā, kā arī salīdzināt vairākus viena modeļa auto - kā atšķiras vizuāli, nolietojums utt. tas viss ir ļoti pamācoši un noderīgi. tad meklēt kādā normālākā vietā ņemamu mašīnu.
p.s. par uzsilšanu grūti spriest. nu silst ātrāk nekā mūsu golfs viennozīmīgi, man kā salstīgam cilvēkam varbūt prasītos ātrāk, bet es neesmu droša arī ka esmu labi apguvusi visas podziņas uz paneļa, varbūt, ja es kko saspaidītu, tad uzsiltu vēl ātrāk. kā būtu pie lieliem mīnusiem nav ne jausmas. baigi mazo brīdi mums tā mašīna ir, nav nācies izmēģināt visādos apstākļos. vakar vēlu vakarā, kad bija ārā bija visai auksts, braucu pretī Kārlim uz vilcienu. biju 5 min par ātru, kamēr gaidīju - uzsila.
paņēmām Ford Mondeo, universāli, 2005. gada 2.0 dīzeli. tas bija tas, kas izrēķinot visas vēlmes un vajadzības un iespējas likās visjēdzīgākais. par viņiem ir pārsvarā tikai labas atsauksmes, daļu detaļu ražo vienā rūpnīcā ar volvo (kas pats ir ford grupā), bet remonts krietni lētāks. tā vispār latviešiem ir kaukādi aizspriedumi pret fordiem, kam nav īsti pamata. visi pērk vecus volvo un drusku jaunākus pasātus un grūž iekšā baigo naudu remontos. protams, pērkot lietotu auto viš būs jāremontē, tas jau skaidrs.
ā vēl par škodām ir ļoti labas atsauksmes, kā man teica paziņa, kam ir škoda octavia - "neesmu satikusi nevienu škodas īpašnieku, kas būtu neapmierināts ar savu mašīnu".
cik lielu gribi/kādas vispār prasības? par Ford Focus arī ir ļoti labas atsauksmes, bet viš i mazāks par Mondeo. vispār viņš skaitās pat labāks par Mondeo, bet mēs salūzām Mondeo lielā bagažnieka dēļ - nolaižot aizmugures beņķus, mēs tur kādā road tripā varam mierīgi gulēt.
vispār iesaku atlasīt kādus max trīs iespējamās mašīnas un aizbraukt uz Rumbulu (bez naudas), paklīst pa placi, apskatīt no iekšpuses, pabraukt utt., tad izvēlēties vienu marku/modeli kādu tad tiešām gribas un tad meklēt kaut kur citur nekā Rumbulā, jo tur var drausmīgi iegrābties. mēs bijām tur vairākus Mondeo skatīties, bet, ja salīdzina ar to, ko mēs nopirkām, tad tie bija dārgāki + vizuāli jau daudz sliktākā stāvoklī, turklāt aizdomīgi un no nepatīkamiem cilvēkiem.
un pērkot noteikti diagnostiku - pacelt augšā un pieslēgt pie kompja. Valmierā mums tas maksāja 25 eur, nezinu kā Rīgā. CSDD arī ir diagnostikas iespēja, bet es neesmu 100% ka slēdz pie kompja. gan jau slēdz.
Es skatos uz universāli,bet ne pārāk lielu. Teiksim vecs, bet nenokaujams Volvo V70 priekš manis jau būtu overkill`s fiziskā un dzinēja izmēra ziņā. Kaut kad domāju arī par hatchback, bet mugursomas, telts un visādas parpalas tomēr aizņem padaudz vietas. Nedārgs parketa klases džips droši vien būtu tikai galvassāpes. So - universālis.
Teorētiski skatos uz kādu 2006-2009 Toyotu (Corrolu vai Avensis), Audi A4, Ford Focus vai Volvo V50, bet faktiski šobrīd vairāk uz pēdējiem diviem ar 1.6 vai 2.0 dzinējiem. Audi tomēr būtu par dārgu, bet no Toyotām ir visai mazs piedāvājums.
Kaut ko jaunu sāku meklēt visai nesen. Savu pirmo auto - 2003 Golf 4 universāli piecietu 1,5 gadus, bet nu tam spara rata un sprauslu problēmas sāk pārlieku aktīvi dot par sevi ziņu, un tad nu nolēmu kratīties no tās kastes vaļā.
Kaut kad domāju par Škodu, bet baidos, ka būs tā pati Golf klase. Kā ārpus Rīgas neceļu braucējam graboši apdares paneļi vai draņķīga skaņas izolācija, ko jūt virs 80/90km/h, un visai šaurā vadītāja vieta un neergonomiski izvietoti pedāļi (pie mana mazā auguma piedevām)ir tas, ko piecietu, bet nākotnē labprāt no tā izvairītos.
Tas mazliet arī baida Focus gadījumā.
Ja nav noslēpums ar kādu noskrējienu un par kādu cenu tiki pie sava Mondeo?
Un kamēr ziema, jājautā - kā tam dīzelim silst salons (varbūt ir priekšapsilde)?Golfam tās ir 15 minūtes, tauta melš par Volvo 5min, kas man kā centrā un sastrēgumā dzīvojošam visai būtiski.
man tētim ir 1998. gada Volvo V70. neatceros kurā gadā viņš viņu ieviesa, bet nu jau ļoti sen. kad tā mašīna bija vēl diezgan jauna. ļoti ilgi nebija nekādu problēmu, bet nu pēdējos gados tētis tik to vien dara kā vaid cik izdevis remontos. un viņš ir no auto laizītājiem - t.i tiem, kas rūpējas un kopj mašīnu arī kamēr tā vēl skaļi nebrēc par problēmām.
par Volvo V50 mums viens Volvo fans (kurš par katru cenu mēģināja pierunāt mūs pirkt Volvo V70) teica, ka lai to noteikti neņemot. tas esot kaut kāds jocīgs un eksperimentāls modelis, par kuru neviens neko labu neesot teicis. atradu tādu diskusiju par viņu http://www.bmwpower.lv/forum_topic.p
kad izlēmām ņemt Mondeo, diezgan ilgi meklējām. budžets bija 3000 eur, sākumā meklējām ar vairāk ekstrām un jaunāku (piemēram, 2007. gada), bet kaut kā visi apskatītie likās aizdomīgi, ekstras ta ir, bet nojāti, noskrāpēti, nolietotiem saloniem, visādām aizdomīgām lietām. beigu beigās paņēmām ar ļoti maz ekstrām, bet vispār bez rūsas, neticami koptu salonu, īpaši salīdzinot ar tiem, kas bija redzēti iepriekš. pa 2300 (mazliet nokaulējām) ar nobraukumu, kas manuprāt atbilst reālajam - apmēram 25 000. Ja vien nav kāds savs cilvēks, kas dzen mašīnas no ārzemēm - jāuzmanās no "tikko no Vācijas" un "ar servisa grāmatiņu" - piemēram skatījāmies vienu, tipa baigi krutais, a servisa grāmatiņā ieraksti līdz 2014. gadam - ko darījis pa vidu - neviens nezina, turklāt tās servisa grāmatiņas bieži vilto. + ja ņem tādu, tad budžetā jāierēķina vēl apm. + 300 eur par reģistrāciju, ceļu nodokli un skati. mēs paņēmām tādu, kas LV jau vairākus gadus ganās, vismaz CSDD parādās info gar par nobraukumu, gan skati, gan vēl visādi noderīgi sīkumi, piemēram, vidējais patēriņš.
tāpat arī iesaka pērkot lietotu auto, uzreiz nomainīt zobsiksnu. nu ja ir zobsiksna, nevis ķēde. jo, ja viņa saplīst pati, tad remonts ir daudz daudz dārgāks pēc tam. un tā ir lieta, kas pie noteikta nobraukuma ir jāmaina un vizuāli paskatoties uz motoru tur neko nepateiksi - ir vai nav jāmaina.
ar vienu Focusu mēs izbraucām, Kārlis, kurš ir pāri pa 1.80m vispār nesūdzējās par vietas trūkumu vai neērtībām, tā kā nezinu no kā tur baidīties. tiešām iesaku aizbraukt paklimst pa Rumbulu, iekāpt visās tais mašīnās, arī kādā Škodā, kā arī salīdzināt vairākus viena modeļa auto - kā atšķiras vizuāli, nolietojums utt. tas viss ir ļoti pamācoši un noderīgi. tad meklēt kādā normālākā vietā ņemamu mašīnu.
tie skaistie laiki, kad bija vērts pirkt 90. gadu meršu utt., ja negribējās sēdēt plastmasas kastēs, nu ir diemžēl garām.
kā būtu pie lieliem mīnusiem nav ne jausmas. baigi mazo brīdi mums tā mašīna ir, nav nācies izmēģināt visādos apstākļos. vakar vēlu vakarā, kad bija ārā bija visai auksts, braucu pretī Kārlim uz vilcienu. biju 5 min par ātru, kamēr gaidīju - uzsila.