Februāris 5., 2015
| 14:19
|
Comments:
Es ar "komerciālā literatūra" saprotu nevis tādu, kas labi pārdodas, vai kurai būtu kaut kāds specifisks žanrs vai saturs, bet tādu, ko autors ir rakstījis ar domu, ka varēs pārdot. T.i., svarīga ir autora attieksme, nevis pārdošanas rādītāji. Nu, komerciālā literatūra kā pretstats amatier-hobijist literatūrai, vai, teiksim, zinātniski pētnieciskajai literatūrai.
Vot es arī sākumā tā sapratu, bet tad acīmredzami sapinos meistarībā :D
kaut kā tā, jā. tikai kā pretstatu negribu likt amatier-hobijist, jo arī pēc šī kritērija vērtējot nekomerciāla literatūra var būt augsti profesionāla, tikai pieļaujot domu, ka to profesionalitāti novērtēs varbūt desmit cilvēki. un šāds komerciālisms arī, manuprāt, defaultā nav nekas nekas necienījamāks par pretējo piegājienu. |
|
|
|
Sviesta Ciba |