Augusts 21., 2013
| 22:54
|
Comments:
grāmata ir vajadzīga tikai tamdēļ, lai skolēns varētu sekot līdzi skolotāja stāstītajam
ideālajā variantā skolotājam jāspēj tā izklāstīt vielu, lai vispār grāmatā nav jāieskatās
grāmatas vajadzīgas tikai tiem, kas nav bijuši klasē, vai pirms eksāmeniem, bet tur labāk noder pieraksti (kas gan ir problēma jaunākajās klasēs, bet tur nav eksāmenu)
lūk, grāmatas prasa tie skolotāji, kuriem ir problēmas nevis tie, kas lietām pieiet kā jau tu rakstīji, radoši un ar izdomu
bet ja dejotājs nekāds, tad i grīda šķība i kurpes pa cietu
Nu jaunākajās klasēs kā reiz ir gan lielie valsts pārbaudes darbi, 1. un 4. klasē, ja nemaldos.
A tava atbilde uz jautājumu bija kāda - c, vai? tipa nahuj vispār grāmatas, bezmaksas izglītība = izglītība bez palīglīdzekļiem, bet ar vienkārši izciliem skolotājiem katrā skolā, katrā priekšmetā? :D
ja kādu lietu nevar iemācīt bez palīglīdzekļiem - piemēram ķīmiskās reakcijas, vai fizikālas parādības, tie ir jāgādā centralizēti un standartizēti
savukārt, tāds skolotājs, kas nespēj iemācīt vielu izmantojot šos palīglīdzekļus, vai nevar pierādīt, ka bez tiem nevar vielu sekmīgi apgūt, ir jāmaina, jā!
pirmajā klasē nav tādu pārbaudes darbu uz kuriem kas būtu jāmācās no grāmatām ;) un trešajā klasē mēs ar meitu izdrukājām iepriekšējo gadu pārbaudes darbus un pāris vakarus iepriekš izgājām cauri viņiem, lai pārliecinātos, ka viņa saprot principiālās sakarības, kas jāzin viņas vecumā
Odnaka! Kā tad tu vispār pieļauj skolas tēriņus par grāmatām, nevis esi nomainījis visus skolotājus, kas bez tām nevar vai negrib mācīt? :D
/nu tobiš kaut kādā ideālā pasaulē, kurā visi pedagogi visu var iemācīt bez grāmatām - ietverot arī vēsturi, ģeogrāfiju un literatūru - es tev piekristu, beeeet tik ideālā pasaulē pat es nedzīvoju. T.i., man šķiet, ka reālā situācija ir tuvāka tam, ka pārstrādājies skolotājs, kas grib iemācīt labi un efektīvi, gribētu bez pūlēm dabūt perfekto mācību līdzekli, nevis tērēt laiku un nervus, katru gadu pierādot, ka tas ir vajadzīgs, vai mācot no sūdīgāka mācību līdzekļa. Jeb, formulēsim to tā, grāmatas var nopirkt, bet skolotāja laiku un nervus nevar.
man nāsīs sitās sīzifa sviedri
jo katru gadu izvēlētā perfektā grāmata pārvēršas par neperfekto un tā gadu no gada no izvēles uz izvēli .... un skolotājs tā vietā lai mierīgi bez satraukuma stāstītu savu vielu, kam pamatā nav jāmainās ar gada cikliskumu, spiests pielāgoties izdevēju tieksmēm pēc inovācijas nevis uzlabot savu vielas pasniegšanas saturu un formu |
|
|