Jūlijs 3., 2012
| 16:53
|
Comments:
From: | ulzha |
Date: | 4. Jūlijs 2012 - 12:06 |
---|
| | | (Link) |
|
Augstākais un plašākais Romas pāvests ir pateicis, ka ir diferenciācija starp kailumiem. Nepornogrāfiska fotografēšana tāpat kā nūdistu pludmale nav nekas apriori grēcīgs.
Tu šajā visā identificējies ar fotoaparātu?
From: | ulzha |
Date: | 4. Jūlijs 2012 - 12:22 |
---|
| | | (Link) |
|
Hmnez, ar garāmgājēju, izvēles brīvības īpašnieku
Man jau liekas, ka ar tām atverēm ir tā, ka neētiski ir tikai tas, kas sāpina (nedari otram to, ko negribi, lai dara tev), pārējo var darīt jebkādā publicitātē un jebkādā nolūkā. Un sāpina, piem., tas, ka no darbībām pārsteidzīgi atvasina neloģiskus pieņēmumus, ka kādam ir sāpējis, un tā līdz sekundārai psiholoģiskai traumai (spiedogam), kas tiešām sāp.
vot nez, ja es būtu bērns, iespējams, mani sāpinātu 4 gadus ilga tiesāšanās par to, vai mana pakaļa ir pornogrāfija vai ne, bet, kā jau teicu, varbūt es pārmēru nopietni uz to skatos
From: | ulzha |
Date: | 4. Jūlijs 2012 - 12:42 |
---|
| | | (Link) |
|
Tas ir piemērs tam, ko domāju - tas spiedogs, sabiedrības attieksme. Bet apgalvoju, ka tā pirmkārt ir apsūdzības cēlāja vaina, nevis fotogrāfa.
Vaina ta vaina.
Nu, ja aiziet meitene īsā bruncītī pastaigāties pa maskačkas pievārtēm tiek izvarota, tad tā nav viņas vaina - tā ir tā dzīvnieciskā kretīna vaina, nevis viņas vaina. Sievietei jebkurā vecumā ir tiesības vilkt dajebkādus bruncīšus un netikt izvarotai, un par to vispār nav diskusijas.
Gluži tāpat, ja man ir meita un es viņai saku - davai uzvelc īso bruncīti un aizej pastaigāties pa maskačkas pievārtēm, un meita tiek izvarota - tā arī nav ne viņas, ne mana vaina, tā vēl joprojām ir tā dzīvnieciskā kretīna vaina.
Tajā pašā laikā man neliekas, ka ir okei teikt savai meitai "davai uzvelc to īso bruncīti un ej pastaigāties pa maskačkas pievārtēm - ja ar tevi kaut kas notiks, tad tā nebūs ne mana, ne tava vaina". Lai arī formāli taču viss pareizi, ne?
Vot ja nobildētu nūdistu pludmali un bildi izkarinātu vatikānā ar lielu uzrakstu REKU PUPI UN PIMPJI, tad gan jau arī pāvestam būtu iebildumi. (Pārspīlēju, ne par tēmu, bet iesp., ka saprati, ka fotogrāfijai ir arī dzīve PIRMS un dzīve PĒC.)
Bet poh, es jau esmu noskaidrojusi, ka mana izpratne par to, kādas darbības ar bērniem ir ētiskas, ir kudiš sakāpinātāka nekā citiem cilvēkiem. |
|
|