Maijs 24., 2017
| 08:28 Visu laiku pieķeru sevi pie domas "kādreiz es mācīšu studentiem šo kursu un tad es ieviesīšu šādu vērtēšanas/mācīšanas/darba procesa metodi..." Ko es sākotnēji, protams, uztvēru kā augstprātības un stulbuma sajaukumu, ajmīn seriously, pati nevar normāli darbus uzrakstīt un tagad citiem mācīs? Tagad man sāk šķist, ka tā actually ir laba ideja, tbš, nevis kursu pasniegt, bet sastādīt Savu Metodi Kā Pareizi Pasniegt Kursus Bļe, un izmēģināt to uz sevis, jo acīmredzami man ir problēmas ar citām autoritātēm, kamēr sevi es actually mēdzu klausīt un ņemt vērā Un tas būtu incredibly fun also, gluži kā bērnībā spēlēties ar lellēm UN kā izdomāt sistēmu UN kā mācīt UN kā mācīties
Plus man būtu kam ieviest tādus vērtēšanas kritērijus kā "izlasījis 10 nesaprotamus tekstus, pielāgojis savu stilu visnesaprotamākajam: -1 balle"
|
Comments:
nu bet citu mācīšanas plānošana (un īstenošana) patiešām ir viens no labākajiem veidiem, kā arī saprast, attīstīt un uzlabot pašam savu mācīšanos, turklāt tās paša veidotās piezīmes un idejas var palīdzēt pēc kursa beigām īpaši detalizēti sagatavot jēgpilnu satura/procesa izvērtējumu pasniedzējam. tā ka - totāli go for it!
Haha, es vēl vakar padomāju par X "tik jauka pasniedzēja, lasa brīnišķīgas lekcijas, tikai es varētu viņai paskaidrot, kā pārorganizēt mājasdarbu un vērtēšanas sistēmu - un tad viņas kursi būtu ideāli.
vai ne, kā mēs visi zinām labāk ;) |
|
|
|
Sviesta Ciba |