November 2022

Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   
Powered by Sviesta Ciba

Pēc 4 dienām jātaisās uz mājām. Kā kārtīgs jaunietis, domāju, ka labāk nokārtos un rezervēs laicīgi, lai nav problēmu. Un te sākās notikumi, kas liek manām asinīm vārīties.

Ir jau 22.00 vakarā, ir tāds kā nogurums, sēžu vēl darbā, bet biļetes pasūtīt vajag. Ir divi varianti - tikt pa taisno uz turieni, vai braukt uz Londonu un tad uz lidostu. Tā kā izdomāju ietaupīt 12 mārciņas, braucot ar pārsēšanos, jūtos lieliski, kā appisis sistēmu. Atveru 2 tabus un klikoju infu, lai varētu salīdzināt. Uzlieku vajadzīgos laikus - lieliski, nākas gan pusotru stundu gaidīt otru autobusu, bet tas tač nav tik traki. No manas kartes noskaita naudu, eju pie printera, sāku skaipot, kamēr printeris špļauj ārā manus rezervācijas numurus. Apskatu lapas - kas par sūdu, kapēc ir 2 eksemplāri? Paskatos un kodiem - nea. Tie ir divi atsevišķi. Sanāk, ka JavaSkripts, kas gar malu braukāja, rādija vienu, a maksāju es par vienu divas reizes. Un tā, diemžēl ir dārgākā biļete. 6 mārciņas. Nu ok, aizrakstam pārvadātājam, ka tāda lieta gadījusies, ejam mājās.
No rīta lasam vēstuli, ka jā, žēl, ka tā gadījies, bet tādas lietas pa telefonu būs jākārto. Ok. Telefonā ielikta Okarte, jo tajā ir nauda. Neļauj tādu zvanu veikt. Britu kartei plāns, kas ļauj papildināt tikai par 10 mārciņām, bet jau tukša. Ok, plāns sekojošs - nopirkt kaut kādu lēto papildināšanas karti un sazvanīt. Ieeju vienā mazā veikaliņā, prasu, kur tādu lietu var dabūt. Kaut ko tur viņa nevar saprast, beigās norāda, ka "uz durvīm ir". Uz durvīm kaut kādas nakļeikas ir, bet brītiņu stāvu neizpratnē. Tad paskatos AIZ durvīm, un tur gan karājas kaut kādas kartiņas. Paņemu vienu, kura saka, ka 2 mārciņas bezmaksas kredīts, uzlieku 2 mārciņas, paprasu, vai 2, atbild, ka jā, dodos mājās.
Izrādās, ka naudas iekšā nav. Sīkā drukā otrā pusē uzraksts, ka jā, 2 mārciņas dod gan, bet tikai pēc 2 atjaunošanas reizēm. Un tad tur jāsūta kaut kādi pieprasījumi vēl. Šajā brīdī gribējās sākt kliegt. Eju mājaslapā, jasna, 5 mārciņas mazākais. Aizbraucu uz veikalu, prasu vecenei, kapēc man jāmaksā 2 mārciņas par plastikāta gabalu, jo tās kartes neko nemaksā citās vietās. Acīmredzami saprot, ka esmu atpakaļ pēc savas naudas, bet angļu valodu vairs nesaprot. Kad ieminos, vai var papildināt, uzreiz atžirgst un saka, ka jā, varot gan. 5 mārciņas. Es viņai uzreiz saku, ka es viņai 2 jau pirms tam iedevu. Karte ta pa velti. Nē, 5 mārciņas. Labi. Ej ar dirst, vecā sterva.
Atbraucu mājās, papildinu karti, vroģe viss darbojas. Nu, nav tik traki, vēl jau tāpat telefonsarunas būs, nav jau īsti zemē nomesta nauda, lai jau tai vecajai 2 mārciņas zārkam tiek. Taks, meklēju to supporta numuru, zvanu. O! Sauc. Autoatbildētājs. Sorry, šobrīd valstī ir vētra, un sakarā ar pārrāvumiem (interesanti - kā?) supports nav pieejams.
Principā es samaksāju 6 mārciņas par lieku biļeti, 7 mārciņas par telefona numuru, kurš man nafig, nav vajadzīgs. Ja es būtu braucis kā karalis pa taisno, es būtu 1 mārciņu ietaupījis, varētu apmeklēt sabiedrisko tualeti un nozagt tualetes rulli, lol. Vēl jau mēģinās sazvanīt, bet lielas cerības neloloju.
Forši.

Comments

Forši, ka tu reaģē uz situācijām svešā valstī tik aktīvi, meklē optimālākos risinājumus un tā. Fightera psiholoģija.

Es būtu vnk uzreiz nopircis tiešā reisa biļeti un viss, lai mazāka ķēpa un stresi, riski.

Bet tu ieguvi vērtīgu pieredzi par tikai vienu mārciņu vairāk, nekā, ja situāciju izietu "easy" režīmā.
Hm, man pat izdevās sazvanīt un pēc desmit "could you repeat that again" man paziņoja, ka man nauda tiks atpakaļ. Bez liekiem jautājumiem - kas un kā. Negribi biļeti? Nauda atpakaļ. Diezgan amazing.
Viņi varbūt nobijās, ka tikai neizdomā iesūdzēt tiesā par kaut ko. :D
Šeit vispār parasti tādas problēmas baigi ātri novērš. Nu bet pareizi. Es tagad 100% zinu, ka ar to kompāniju braukt ir droši.