atklāsme

« previous entry | next entry »
Aug. 17., 2007 | 10:10 am

vot ziniet... sekss vienmēr ir bezpersonisks. jebkāda seksuāla darbība, skūpstīšanās, glāstīšana, jebkas - tas viss ir bezpersonisks. tajā procesā nav vietas domām. tu tikai dari. tu zini, ko cilvēks vēlas, tu zini kā to izdarīt, tu cilvēkam kaut ko sniedz un saņem ko līdzīgu pretī. tā ir iekāre. tā ir sarkana enerģija. tā ir vēlme. tā ir ātra elpa. tā ir brīža apsēstība. tā ir laba sajūta. un tur nav vietas domām vai personībām. tie ir mūsu ķermeņi, nevis mūsu prāti.

tā kā principā vajadzētu būt vienalga ar ko. bet tomēr nav vienalga. par to vēl vajag pameditēt.

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {18}

Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Aug. 17., 2007 - 10:18 am
Link

Nepiekrītu.

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 17., 2007 - 10:31 am
Link

nu pastāsti tad kā tu uz to skaties!

varbūt nav īsti saprotams, ko gribēju pateikt - protams mēs gribam seksu ar kādu konkrētu cilvēku. bet tad, kad mēs esam ar viņu gultā, mums kļūst vienalga kāds viņš ir pēc personības vai rakstura. mēs tad nododamies visām miesiskajām lietām un lieliski pavadām laiku ar konkrēto cilvēku, bet tajā visā prāts, personība utt nespēlē nekādu lomu... nu apmēram tāda ir mana ideja.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Aug. 17., 2007 - 10:41 am
Link

Nu man negribas gari spamoties.
Pastāstīšu, kad nākamreiz pasēdēsim ar pudelīšu maisiņu.
;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 17., 2007 - 10:57 am
Link

nu lābi, lābi... :)
bet pagaidām es tik un tā palikšu pie savas domas.

Atbildēt | Iepriekšējais


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Aug. 17., 2007 - 10:57 am
Link

Atkariigs no taa, ko tu sagaidi no sexa. Ja tikai iislaiciigu baudu un kjermenisko vajadziibu apmierinaashanu, tad jaa, ir gandriiz vienalga ar ko tu to dari, ja vien ir savstarpeeja savietojamiiba.

Velkot paraleeles ar veel vienu patiikamu nodarbi - eeshanu... mmm, kaut vai ar dzershanu, tu vari apmierinaat savu veelmi peec taas, pazhljembaajot aukstu, uudenjainu putru un uzdzerot bish uudenii atshkjaidiita spirta, un justies paeedis un iedzeeris, BET, piekritiisi tachu, ka daudz patiikamaak ir to dariit ar steiku un kokteliishiem... vai kas nu tev tur garsho :)

Tieshi taapeec nav vienalga.

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 17., 2007 - 11:20 am
Link

hmmm... I cant say enough to make my point...

what I meant WAS - sure you must have emotions in sex. sure, you do it with the one person you really like/love and therefore it is great. but when you are having sex, you must admit, your mind is kind of blank. you probably think of how good it all feels, you adore your partner, but YOU DON'T THINK. your personality is pushed backwards and your instincts rejoice. therefore this is kind of impersonal experience.

besides, let us not forget, that we are the soul and the will. the body is just an attachment to it. and as far as you are having sex with your body, this makes it even more impersonal, because only the will participates in it. the soul doesn't care.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Aug. 17., 2007 - 11:28 am
Link

Nē, nē nē....
Tad iespējams, ka vīriešiem tas ir savādāk.
Procesā ir vieta domām. Un kā vēl ir. Un domas ir. Un nevis par to, ka ir labas sajūtas. Par daudz ko citu arī.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Aug. 17., 2007 - 11:31 am
Link

"Hmm, vai es tieshaam izsleedzu pliiti?" :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 17., 2007 - 12:00 pm
Link

jāāāāā... kādas ir tās domas, kas domājas sexa laikā? kaut gan man neliekas, ka tas atkarīgs no tā vai tu esi vīrietis vai sieviete. domāju, ka iespējami gan vīrieši, gan sievietes, kas domā. un pretēji. bet nu anyway...

vot vakar skatījos kaut kādu porno, kas bija tā jauki ieturēts persiešu orģiju stilā. tur bija galdi ar ēdieniem un visi bija apģērbti (vismaz sākumā) tādā riktīgā austrumnieku stilā. vot viņiem tur bija ainas, kur viņi kniebiena laikā stūķēja mutē ēdienu... kaut kādus ļoti sulīgus auglīšus un tamlīdzīgas lietas. un tad es nospriedu, ka seksa laikā nekad neesmu ēdis kaut ko. tas protams nav par tēmu, bet varbūt tas var ietekmēt mūsu sarunu uz kādu blakusnodarbju apspriešanu, kas iespējamas kniebiena laikā.....

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Sindra

(bez virsraksta)

from: [info]galadriela
date: Aug. 17., 2007 - 12:02 pm
Link

Nu par domām arī izstāstīšu pie pudelīšu maisiņa.
;)

Atbildēt | Iepriekšējais


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Aug. 17., 2007 - 12:13 pm
Link

Oh those kinky Persians! :D

Eest sexa laikaa - tur vajag buut apveltiitam ar multitaskinga fiichu. Sakoordineet visus tos muskuljus...
Priekshspeeles laikaa vai peec tam, tad jaa, mieriigi :)

Atbildēt | Iepriekšējais


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Aug. 17., 2007 - 11:54 am
Link

Aaa, taatad taa doma bija, ka sex ir bezpersonisks, jo instinkti mums visiem ir vienaadi un tas nav nekas taads, kas tevi padariitu par unikaalu personiibu?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 17., 2007 - 11:56 am
Link

nu apmēram tā, jā. un dēļ šīs personības neesamības principā vajadzētu varēt jebkuram kniebties ar jebkuru.

pārāk radikāls secinājums gan, bet nu let's break things down to the core ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Aug. 17., 2007 - 12:02 pm
Link

Nuss... Aafrikaa lielaakoties tieshi taa arii notiek. Taapeec tur puse tautas slimo ar AIDS.
Laikam mees tomeer dziivojam vietaa, kur shaadas taadas domas sexa laikaa ir vispaarpienjemta norma :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 17., 2007 - 12:13 pm
Link

nu bet tu pats piemēram par to sūda gāzesplīti domā?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Aug. 17., 2007 - 12:24 pm
Link

Nee, tas bija vnk taads jocinjsh spocinjsh :)
Pie tam mums nav gaazes pliits un taa var mieriigi palikt iesleegta :)

Apzinaataakaas domas parasti ir tiiri praktiskas un attiecinaamas uz lietu, kaa piem "ok, shis ir tas briidis kad tomeer vajadzeetu uzvilkt prezervatiivu", vai arii no erotisko fantaaziju seerijas... piem tas, ka mees esam guljamistabas gultaa un ir darbdienas vakars, neliedz man izteeloties kaadu ne tik ierastu sceenu.

Atbildēt | Iepriekšējais


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 17., 2007 - 11:21 am
Link

vēl piebildīšu, ka es nesagaidu iislaiciigu baudu un kjermenisko vajadziibu apmierinaashanu. bez emocijām tas viss nebūtu nekas.

Atbildēt | Iepriekšējais


Axa

(bez virsraksta)

from: [info]axa
date: Aug. 17., 2007 - 12:36 pm
Link

nē, tā pat šī teorija nestrādā - jo sexa laikā nepaliec bezpersonisks tai brīdī kad saņem baudu, ja tavs partners nespēj to tik labi nojaust ar zemapziņu kas jādara, tad viņa tehnika nenostrādās un tev lai tu gūtu baudu būs jāpasaka viņa ko tad īsti darīt, lai TU beigtu - un šajā punktā tas viss ir ļoti personīgi un atkarīgs no tevis, tavām vēlmēm, izjūtām un to saskaņošanu ar tavu partneri, kurš ja nav ar tevi kniebies gadu ilgumos vai nav mistiski 100% telepāts, nebūs nekad šī absolūtā bezpersoniskā 'blanc' fiziskā stāvokļa
visas mūsu miesiskās lietas ir saistītas arī ar emocionālo un domu pasauli
nu ja runājam personīgi, arī labi izpildīts orālais sexs var nenostrādāt man ja es tajā laikā nedomāju par ko 'kinky'...sexa situācijai ir jābūt nu tādai absolūti atmosfērigai, jau fantāzijas līmenī, lai man pašai nevajadzētu radīt kaut kādu stāstu vēl savā galvā, kas mani novedīs līdz ultimatīvajam punktam
bet iespējams es varbūt pārāk daudz domāju...
taču liekas džekiem pēc standarta tas viss atšķiras no sievietēm, kurām tomēr emo/fantasy šai lietā ir svarīgāks nekā tīri frikcija :P

Atbildēt