Kamazs un augļi

« previous entry | next entry »
Aug. 12., 2009 | 11:58 am

manās ausīs ir nākušas ziņas, ka Kamazs kaut kur ir bildis, ka uz spēli aizliegts vest ar šnabi sapotētus augļus. tas man liek pārdomāt divas lietas. viens - vai viņam ir jau sākusies kaut kāda paranoja no alkohola? divi - vai viņš iekodīs katrā uz spēli atvestajā auglī, lai pārliecinātos par alkohola klātneesamību? tas jau kļūst smieklīgi. es negribu, lai Kamazs iekož visos manos augļos...

P.S. Hints Kamazam - potēt augļus ar šnabi ir neefektīvi, ja vēlies dabūt uz salu sakarīgu daudzumu alkohola.
ja nevar pārvest uzreiz vismaz litru, tad nav pat ko pūlēties.
Tags:

Link | ir doma | Add to Memories


Comments {25}

(bez virsraksta)

from: [info]zeno
date: Aug. 12., 2009 - 12:03 pm
Link

Es jau ar gara acīm redzu plaukstam un zeļam alkohola kontrabandu uz salu...

Atbildēt


(bez virsraksta)

from: [info]zintish
date: Aug. 12., 2009 - 12:25 pm
Link

kasko? somas kāds pārbaudīs vai

Atbildēt | Diskusija


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Aug. 12., 2009 - 02:37 pm
Link

Tas jau buutu klajsh nacisms...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 12., 2009 - 04:00 pm
Link

JĀ, VIŅI PĀRBAUDĪS SOMAS!!! ES JAU MĒNESI AR TO CĪNOS!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]zintish
date: Aug. 12., 2009 - 04:33 pm
Link

like wtf!?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Axa

(bez virsraksta)

from: [info]axa
date: Aug. 12., 2009 - 06:35 pm
Link

like, visas mantas, kas nav piesaistītas pie spēles vai tavas personīgās higiēnas, tiek atstātas GM nometnē vai kontinentā :)

all is fair in love and larp ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


(bez virsraksta)

from: [info]zintish
date: Aug. 12., 2009 - 07:04 pm
Link

atstātas kur? un kā?
jo telts, cik saprotu, būs ceļama uz salas

Atbildēt | Iepriekšējais


bacillus

(bez virsraksta)

from: [info]bacillus
date: Aug. 13., 2009 - 09:20 pm
Link

kas ir "mantas, kas nav piesaistītas pie spēles"?

Atbildēt | Iepriekšējais


K.

(bez virsraksta)

from: [info]gamemaster
date: Aug. 12., 2009 - 12:35 pm
Link

Damn, you're such fags...

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 12., 2009 - 04:00 pm
Link

join the club

Atbildēt | Iepriekšējais


mdz_snifs

(bez virsraksta)

from: [info]mdz_snifs
date: Aug. 12., 2009 - 12:53 pm
Link

(M)Augli, pasaki man par kameru, lūdzu :P

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 12., 2009 - 04:01 pm
Link

sorry, can't help you out this time :(

Atbildēt | Iepriekšējais


The Atis

(bez virsraksta)

from: [info]atiitis
date: Aug. 12., 2009 - 01:48 pm
Link

Citeejot Avenaalu: Kaadas shausmas! :)
Nu, taadaa lielaakaa arbuuzaa var visai daudz shnjabi iekompreseet... Normaalaa kjirbii pat litrs saietu (jo tukshs vidus), vieniigi kjirbja garsha man ne visai.

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 12., 2009 - 04:01 pm
Link

jā, šai problēmai ir jāpieiet kreatīvi.

Atbildēt | Iepriekšējais


bacillus

(bez virsraksta)

from: [info]bacillus
date: Aug. 13., 2009 - 09:25 am
Link

Nu, redzēs, kas tur no tā visa sanāks :)
gribētos akcentēt sekojošo:
1) ir nejāgā mitrs (tikko atbraucu no laukiem)
2) regulāri līst
3) ja sākšu sajuts reālu apdraudējumu savam komforatam cik vispār par to var runāt) un visādu lietu aizturēšana GM nometnē (nerunāju par narkotikām vai alkoholu, ko tāpat netaisos vest, lai gan no 100g melnā balzāma tīri veselības dēļ neatteiktos), var raadīt situāciju, ka vienkārši vai nu vispār nesāku spēli, vai pārtraucu tajā dalību :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Axa

(bez virsraksta)

from: [info]axa
date: Aug. 12., 2009 - 06:36 pm
Link

like - wtf is your problem people?
you have to drink only because its forbbiden or are you really so weak that you can't stand to be sober for two days?

Atbildēt | Diskusija


MeiLin

(bez virsraksta)

from: [info]kirsic
date: Aug. 12., 2009 - 07:24 pm
Link

Aizliegumi nekad neko neatrisina. Tikai pastiprina eenu ekonomiku un dazhos indiviidos izraisa neracionaalu veelmi tiem pretoties tiiri pretoshanaas peec.

Otrkaart tas ir forshs socializeeshanaas pasaakums briivaa dabaa, sava veida tusinjsh, pozitiivas emocijas un taa. Alkohols sameeriigaas devaas ir ljoti pozitiivs faktors. Iedomajies cilveki brauc sagurushi peec darba nedeeljas, vinjiem vajag kko kas atvieglotu vinju paarieshanu uz speles pasauli...

Treshkaart, alko pudeles jau viegli atklaat, bet ir citas vieglaak nosleepjamas lietas, kas ir potenciaali daudz biistamaakas. Cilveeki, nevajadziigu noteikumu spiesti var mekleet alternatiivas. I'm just sayin...

Ceturtkaart, juus esat GMi un ja juus skaidri redzat, ka kaads speeleetaajs uz poligonu naak ar vienu konkreetu veelmi nodzerties, or smth tikpat destruktiivu, tad tachu juus varat vnk neielaist vinju speelee, vai ne? Kaapeec lieki ierobezhot paareejos?

Karoche nav vajadziigs taads komunisms, kur visus kolektiivaa pieliidzina sliktaakajam indiviidam un paareejiem deelj taa supostata ir jaaciesh. ;)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


MeiLin

(bez virsraksta)

from: [info]kirsic
date: Aug. 12., 2009 - 07:24 pm
Link

BTW, it's me, Atis :))

Atbildēt | Iepriekšējais


Nightdancer

(bez virsraksta)

from: [info]nightdancer
date: Aug. 12., 2009 - 10:18 pm
Link

patiesībā man šai ziņā vislabākie patīk drakonistu noteikumi - dzērušie nespēlē, bet kas spēlē, visu dara ar mēru.

šādi aizliegumi dažbrīd liekas tiešām lieki un bērnišķīgi (kā uz rotaļlietām raksta vecuma ierobežojumus), šis taču nav skolas pasākums.

jeb arī kas tieši alkohola lietošanā uz poligona jūs tiek ļoti satrauc?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Dārkas Džediēls

(bez virsraksta)

from: [info]darkjedi
date: Aug. 12., 2009 - 11:33 pm
Link

Es personiski esmu vienkārši skaudīgs maita, jo tai laikā nevarēšu uzdzīvot, bet gan stresot. ;)
Tālāk hipoētiski teorēmās runā ar Inxu. :)

Atbildēt | Iepriekšējais


andza_arrdh

(bez virsraksta)

from: [info]andza_arrdh
date: Aug. 13., 2009 - 02:26 am
Link

Es vispār savā spēļu pieredzē neesmu manījis ne reizi situāciju, kad alhohols būtu nospēlējis pozitīvu lomu spēlē (izņemot varbūt ceturtos SLS, kuros daži nodzērās, jo tā vismaz varēja interesantāk kavēt laiku, bet tas nebūtu laikam korekts paraugs). Pretējus gadījumus gan zinu, piem., vēl nesen notikušajā Sudraba Bultā daudzi sūdzējās par piedzērušamies cilvēkiem, kuri ar savu tupo OOG bļaustīšanos traucēja spēli citiem.
Otrkārt, cilvēki nav atbildīgi. Kāda gan GMam ir garantija, atļaujot spēlē alhoholu, ka apdzērušies idioti nesatraumēs viens otru ar būfu nepareizajiem galiem, tā vietā, lai kārtīgi ietu izgulēt dzērumu.

Tiesa pašreizējā situācijā LARPi ir un paliek maza mēroga draugu pasākumi, tāpēc var tikai sapņot par to, ka cilvēkus tiešām izsviestu laukā no spēles par noteikumu neievērošanu.

Atbildēt | Diskusija


her_crow

(bez virsraksta)

from: [info]her_crow
date: Aug. 13., 2009 - 05:41 pm
Link

cik man zināms, līdz šim nav bijis spēļu, kur cilvēki, kas grib dzert nedzertu, kā arī līdz šim lauzti locekļi ir bijuši tikia TN. Sudraba bultā cik man zināms, nodzērās nevis vietējie spēlētāji, bet gan Igauņi, kā rezultātā un arī ņemto vērā šamaņu larpa pieredzi, jāsaka, kā larpā, kur piedalās gana maz cilvēku, par alkoholu nebūtu tik ļoti jāuztraucas. sarkanā komanda (kurā bija arī AXA) šamaņu larpā lietoja alkoholu nepārtraukt, bet tādēļ, neviens cik man zināms necieta.

jebkurā gadījumā - nav runa par alkohola poztīvo lomu, bet gan, cik ļoti tas traucē ?


Žanete

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


andza_arrdh

(bez virsraksta)

from: [info]andza_arrdh
date: Aug. 13., 2009 - 06:23 pm
Link

Manā pieredzē diezgan traucē, jo drīzāk cilvēki, kuri dzer, bojās atmosfēru spēlē, nevis to uzlabos. Piem., piedzēries Aivvvs Tavā spēlē Tev pašai nemaz tik ļoti nepatika, un noteikti sākumā traucēja man spēlēt; piedzēries samurajs Sigfa pirmajā Ceļā, kurš apvēmās Jāņa klātbūtnē arī nebija nekāds pārāk patīkams skats, piedevām daži paša Raganas Ceļa veidotāji bija diezgan dusmīgi un vīlušies, ka situācijā, kad viņi speciāli sagatavojuši kvestus, ierodas uz sarkano nometni, atrod tur nopīpējušos līķus.

No otras puses es esmu diezgan aizspriedumains tāpēc, ka esmu nedzērājs, un man šis aspekts tusiņā ir pilnīgi nesvarīgs un Larpā interesē tieši lomu spēles daļa, tāpat kā LAN pārtijā mani interesē spēļu spēlēšana, vai tusiņā ar bumbu, bumbas spēlēšana.

Atbildēt | Iepriekšējais


(bez virsraksta)

from: anonymous
date: Aug. 14., 2009 - 04:04 pm
Link

es absoluuti uzskatu ka jebkura ccinksteessana pret noteikumiem kas bija zinaami pirms veel bija zinaams par k obuus speele ir nepamatoti un stuulbi

avenal vai tiessam tev liekas ka ja tu pieiesi pie gm un pateiksi ka tev nav alkahola kaads tev nenoticees un saaks paarmekleet somas?
man sskkita ka tu esi passpaarliecinaataaks :)


aivvv

ps. andzja tava probleema ir tajaa ka tu to uztveeri ka aactual larpu

Atbildēt | Diskusija


bacillus

(bez virsraksta)

from: [info]bacillus
date: Aug. 14., 2009 - 05:14 pm
Link

labāk uzvelc peldmēteli un brauc uz salu - iesildīt ugunskura vietas :)

Savu pašpārliecinātību pats pratīšu piemērot :)

Atbildēt | Iepriekšējais