|
[Sep. 10th, 2015|11:51 am] |
nevarētu teikt, ka asins vārās, bet kaut kādas mieles paliek, kad kolēģiem iestādē ir jāskaidro, ka nav ok random zvanītājam, kuram interesē pakalpojumi, kurus iestāde nesniedz, ieteikt savus draugus kā eventuālos pakalpojuma sniedzējus. Es atkal esmu sliktā, jo tā esot 'piekasīšanās' un absurds, ka pa iestādes tālruni iestādes vārdā 'piespēlēt' draugam haltūriņu nevar, taču izejot uz ielas, pa savu mobilo tālruni - mierīgi. Jebkurā gadījumā, ir valsts iestāde, kura sertificē attiecīgos speciālistus, var iedot tās numuru un lai cilvēki zvana, ja nespēj googlē atslēgas vārdus ierakstīt. |
|
|
Comments: |
Arguments, ka tas var negatīvi atspēlēties uz pašu iestādi, jo cilvēks, kurš būs neapmierināts, sāks kladzināt pa visu pasauli, ka šo haltūristu viņam ieteica, lūk, Iestāde N, un ja cilvēks būs pavisam dirslīgs, drīz uzmāksies visādi Bez Tabu žurnālisti ar neērtiem jautājumiem?
Vai tāds arguments nenostrādātu?
Šajā gadījumā iesakāmais cilvēks ir labs profesionālais. Bet tas nav svarīgi. Svarīgi ir, ka šī persona nav vienīgais labais profesionālis un mūsu iestādei nav nekādas daļas gar attiecīgo prof.jomu.
Arī labi profesionāļi reizēm savāra sūdus. Es vnk domāju, ka tas varētu būt arguments, ko konkrētais cilvēks sapratīs labāk, nekā par morāli.
ironiskā kārtā tas nav par morāli. Tas ir par šogad iestādēs vispār aktualizētiem normatīviem par pretkorupcijas pasākumiem, interešu konflikta novēršanu amatpersonas darbībā u.t.t.
| |