kanariņš - [entries|archive|friends|userinfo]
helvetica

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[Apr. 25th, 2014|10:36 am]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
linkpost comment

Comments:
[User Picture]
From:[info]begemots
Date:April 25th, 2014 - 11:45 am
(Link)
Es jau priekš kaŗa runāju par to ar apriņķa priekšnieku:

http://klab.lv/users/begemots/343628.html
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:April 25th, 2014 - 11:50 am
(Link)
es tieši šodien nobriedu zvanīt uz Rīgas satiksmes atsauksmju telefonu un ierosināt izstrādāt kkādu sociālu kampaņu, kas atgādinātu līdzcilvēkiem kaut kādas pamata lietas sabtransa lietošanā. Tikai negribēju uzreiz, stresā zvanīt; pārlikšu prātā svarīgākos punktus un tad konstruktīvi zvanīšu. :D
[User Picture]
From:[info]vilibaldis
Date:April 25th, 2014 - 12:11 pm
(Link)
labāk jau raksti nevis zvani,tad viņiem obligātāk jāreaģē
[User Picture]
From:[info]helvetica
Date:April 25th, 2014 - 12:35 pm
(Link)
būtu jauki, ka vēl kādi rakstītu un/vai zvanītu ik pa brīdim
From:[info]diskurss
Date:May 3rd, 2014 - 08:23 am
(Link)
es esmu laikam divas reizes zvanījis. tās gan abas bija nevis par pasažieru, bet vadītāju neadekvātu uzvešanos, viena no tām - par nerunāšanu valsts valodā.
un kad pieturu paziņojumi skaļrunī iet ar vienas vai vairāku pieturu kavēšanos (gadās), tad atgādinu vadītājiem, lai salabo.