|
[Apr. 25th, 2014|10:36 am] |
|
|
|
Comments: |
es tieši šodien nobriedu zvanīt uz Rīgas satiksmes atsauksmju telefonu un ierosināt izstrādāt kkādu sociālu kampaņu, kas atgādinātu līdzcilvēkiem kaut kādas pamata lietas sabtransa lietošanā. Tikai negribēju uzreiz, stresā zvanīt; pārlikšu prātā svarīgākos punktus un tad konstruktīvi zvanīšu. :D
labāk jau raksti nevis zvani,tad viņiem obligātāk jāreaģē
būtu jauki, ka vēl kādi rakstītu un/vai zvanītu ik pa brīdim
es esmu laikam divas reizes zvanījis. tās gan abas bija nevis par pasažieru, bet vadītāju neadekvātu uzvešanos, viena no tām - par nerunāšanu valsts valodā. un kad pieturu paziņojumi skaļrunī iet ar vienas vai vairāku pieturu kavēšanos (gadās), tad atgādinu vadītājiem, lai salabo. | |