pī-ARSCH-čiki un reklamš-ČIKI |
[Aug. 27th, 2009|01:30 am] |
Stratēģija pieņemt darbā neizglītotus, bet ambiciozus pusaudžus, nav sevi attaisnojusi. Tas, ko nākas redzēt, pārvietojoties pa Rīgas ielām, šķirstot avīzes un klausoties radio, ir vāji, taču pēdējā gada/pusotra laikā līmenis ir tik ievērojami krities, ka pie izvēles, sabiedriskajā transportā sēdēt blakus čurainam bomzim vai, piemēram, kļūt par O kartes lietotāju* pat ar 62% atalidi zvanu tarifiem, es nedomājot izvēlētos pirmo. Un to saku es, kas nekad nepārslēdz kanālus reklāmu laikā.
Bezagaumība, stulbums un iztēles trūkums. |
|
|
Comments: |
| From: | murks |
Date: | August 27th, 2009 - 01:46 am |
---|
| | | (Link) |
|
Un ko tālāk?
| From: | marija |
Date: | August 27th, 2009 - 09:30 am |
---|
| | | (Link) |
|
depresija, izmisums.
| From: | marija |
Date: | August 27th, 2009 - 11:53 am |
---|
| | | (Link) |
|
bet par reklāmam un PR pasākumiem piekrītu: pēdējā laikā tie nevis pievilini, bet atbaida. noriebjas un gribas spļaut virsū.
Tas, uz ko tu pavelcies, pa daļai ir atkarīgs arī no tava šābrīža garastāvokļa. A garastāvoklis pašlai visiem ir diezgan nīgrs.
nu, tā kā esam saistīti ar vizuālo jomu un tā, tad spējam arī kaut kā novērtēt acīmredzamās kvalitātes. iespējams, ir noskaņojums, bet, jāatzīst, man ir liela mīla uz visu, kas bilžains, tāpēc tiešām ir sekots līdzi un vērtēts, lai arī sadzīviskā līmenī, protams... un to pašu varu par mariju teikt | |