Comments: |
Nu, vispirms prostitūcija IMHO vairāk ir parādība, nevis profesija klasiskā izpratnē. Zāles pīpēšana arī kaut kur ir atļauta, kaut kur ir aizliegta. Da kāda zāle, pat alkohols.
Savukārt par viedokļiem - var pamēģināt parunāt ar vīrieti un ar kādu citu vīrieti. Domāju atšķirīgas reakcijas arī ir visai sagaidāmas.
godīgsakot, ikdienā ļaudis par to nedomā. arī es nē, vien pēdējā laikā sakritis par daudz tas prostitūtu stafs..
| From: | marija |
Date: | November 4th, 2010 - 12:19 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu zāles pīpēšana gluži nešķiet, ka var salīdzināt ar protistūciju: pārdot maizi vai savu ķermenir mazliet atšķirīgi, manuprāt. un atļauta prostitūcija kopumā ir visur, ja ven nav runa par reliģisku radikālismu, nav atļauts sutenerisms. (bet es varu kļūdīties)
Zāli un prostitūciju es salīdzināju tamdēļ, ka apsvērumi to legalizēt, ir izvēle parādību kontrolēt, nevis cīnīties ar nenovēršamo. Likumdošanas gan vienā, gan otrā jautājumā arī ir ar modifikācijām. Ja smagi kaut ko nejaucu, šķiet vēl pavisam nesen pavīdēja doma pieņemt likumu, kas ļautu sodīt prostitūcijas pakalpojumu pircēju. Tas pie mums. Tādējādi neredzu nekādu visaptverošu pozitīvismu prostitūcijas jautājumā, tā pat kā apreibinošu vielu lietošanā.
| From: | marija |
Date: | November 4th, 2010 - 01:24 pm |
---|
| | | (Link) |
|
publiskās prieka mājas manupāt ir pietiekami. vai arī ielas, kurās skaidri zināms, ka meitenes stāv, bet viņas kā stāv tā stāv. man nav tāda nopietna attieksme, pret šo visu, bet kopumā interesanti.
Arī "točkas", kur dabūt kokaīnu, heroīnu u.c. netrūkst. Ir arī vietas, kur var dabūt tīru šļirci. Tas kaut kā raksturo to, ka narkomāniju uzskata par normālu?
Ja nopietni, es joprojām neizprotu prostitūcijas īpašo vietu šīs diskusijas kontekstā. Varētu padomāt, ka mēs te par pirmās nakts tiesībām runātu, vai pusgada obligāto dienestu prostitūcijā. Sliktu lietu pasaulē netrūkst, un kaut kā cilvēki mēģina pielāgoties šai pasaulei, neatkarīgi no dzimuma. Drošvien, padzirdot, ka kāds dižājas par to, kā viņš maukās gājis, vai koksu šņaucis, es uzreiz nemetīšos zvanīt mentenei. Visdrīzāk cits stāsts būtu, ja runa būtu par izvarošanu vai pedofiliju. Citiem vārdiem sakot, kamēr tanī visā netīrībā piedalās brīvās gribas elements, un cilvēku personīgi tas neskar, tikmēr tā attieksme pret to visu ir tāda distancēta. Nu, piemēram, lieta kas noved pie indivīda nāves - slepkavība vs. pašnāvība. Varu derēt, ka otrajā gadījumā būtu krietni vien liels procents to, kas neuzskatītu par vajadzību iejaukties šinī darbībā.
narkotiku lietošana ir bezdzimuma. sekss tomēr ir par dzimumiem un to, kā tie tiek uztveri. tu būtu pārsteigts par to, cik daudz absolūti normālu, pat precējušos etc. vīriešu latvijā pērk prostitūtu seksu un neuzskata to par neko nenormālu. Es, lūk, gan uzskatu, jo vīrietis, kam šķiet normāli pirkt prostitūtu, pārfrāzējot, šķiet normāli "pirkt" jebkuru sievieti un uz mani kā sievieti, kas eventuāli piedalās laulību/attiecību tirgū, šāda lieta attiecas visai tieši (i.e. - attieksme pret sievieti kā tādu..)
Ir bijuši nepiedienīgi piedāvājumi?
nepiedienīgi piedāvājumi ir saņemti jau kopš nepilngadīgas mazotnes, bet ne par to ir runa (lai gan varētu arī par to). Ir nācies saskarties ar vīriešiem, kuriem ir viedoklis par sievietes sūtību un būtību. un jā, daļa no šī viedokļa veidojas, vīrietim esot iesaistītam prostitūtu pirkšanā-pārdošanā.
un tur pat nevajag reālu pircēju, lielākā daļa džeku neredz prostitūcijā problēmu un lieto argumentus, kas, piemēram, mani kā sievieti nu nemaz nepārliecina, tb. kkāda "attieksme" pret to visu un sievieti tā centrā, ir..
Jā, ir nācies. Bet kaut kā ne pārāk bieži. Laikam pārsvarā kontaktējos ar nepareiziem vīriešiem.
| From: | marija |
Date: | November 4th, 2010 - 03:00 pm |
---|
| | | (Link) |
|
lūk, kāpēc nepiekrītu Tavam piemēram par marihuānu un prostitūciju ir tā, ka protistūta ir nevis ķermenis, kas ar sevi dara, ko vēlas, kā mēs varētu runāt par narkomānu vai pašnāvnieku, bet gan objekts, tā pati narkotika, kas tiek lietota, tajā pat laikā esot arī indivīdam, cilvēkam, kam teorētiski ir tātad pat tiesības kā maksātājam. definējot to plašāk, kopumā tas ir savdabīgs verdzības paveids.un argumentu par "brīvo gribu" minēju jau augstāk komentārā.
Oh, common! Ja mēs prostitūciju pielīdzinām verdzībai, tad jau bāžam šinī maisā jebkuru algotu darbu. Simtlatnieku programma tad arī ir ņirgāšanās par cilvēku. Īsti nesapratu, kur augstāk kas minēts par brīvo gribu, bet tad vai nu indivīds ar brīvo gribu, vai biomehāniska mašīna, un tēma slēgta.
| From: | marija |
Date: | November 4th, 2010 - 03:50 pm |
---|
| | | (Link) |
|
nu tas, ko es jau iepriekš minēju, ka vīrieši pielīdzina prostitūciju darbam, kas ir kā darbs un pieiet šim jautājumam pragmatiski, uzsverotbrīvo gribu. kamēr sievietes runā emocionāli un ar tādu iesaisti, kur, kā jau minēja helvetica, parādās pati kā potenciālais "darba veicējs".
par spīti tam, ka man ir diezgan neitrāla nostāja pret prostitūciju, salīdzināt to ar 100latnieku programmu man tomēr šķiet pārsteidzīgi.
Ok. Vismaz beidzot kaut ko vērtīgu no šī izlobīju. Tātad, ja nav problēmas, tad radīsim tās savā apziņā, izsāpot visas pasaules sāpes. Te nu lūdzu ieskaitiet mani pie pragmatiskajiem, lai gan uz doto brīdi, tas jau tā tāpat visiem skaidrs. | |