|
[Jul. 24th, 2010|07:25 pm] |
|
|
|
Comments: |
ja zinātu kam, gan jau arī saņemtos izkāpt ārpus meteorīta-ķieģeļa dirskursa
nu reku piedāvājums iespert man (es gan speršu pretī), kopija mana, kreatīvs bites mērkaķinga departaments + 1 dizaineris + 1 kopīraiteris. man patīk, ka tev gribas cīnīties pret lielām un noteikti idiotiskām aģentūrām, bet nu davai nāc pacīnies pret mani, reālu purnu :)
pastāsti man, nu kāpēc, nu kāpēckāpēc ir izdomāts, ka tieši šādi vajag biti reklamēt? Tieši šādiem tekstiem (lielās un mazās vajadzības / izsargājies ar / sieva vs mīļākā koncepts) un kamdēļ ilustrēt šo domu pat ne ilustrēt vnk piekabināt burtisku attēlu? vai tā tiešām ir padsmitnieku un stroiku strādnieku mērķauditorija, uz ko fokusējas bite?
(man tā personīga sāpe, gan estētiska, gan tīri praktiska, jo nesen mainīju pakalpojuma sniedzēju mobļai un biju ļoti atvērta visām pārliecināšanām no visām pusēm...)
kāds vēl sieva vs mīļākā koncepts, wtf? you're reading things into this that are not there. vispār vispirms jāpajautā, ko tu zini par procesu/ķēdīti kreatīvs-klients, lai varētu sākt stāstīt no pareizās vietas.
es zinu, ka visi rāda ar pirkstiņu viens uz otru un beigās ārtdirketōrs runā par visiem. Atļaušos lūgt mani apgaismot sākot no A līdz Z un konkrēti par izsargāšanās lietu, lūdzu.
ja smalkās detaļās, tad korekti būtu to darīt privāti. vai arī nesmalkās.
varu piemetināt, ka no manis tālāk nevienam un nekad. privāta interese un tikai | |