Comments: |
| From: | ctulhu |
Date: | 13. Septembris 2024 - 12:21 |
---|
| | | (Link) |
|
Davai, sākam gan domāt. Sastrēgumi ir? ir. Tātad trases par maz caurlaidīgas. Tātad vajag vēl trases. Kur likt vēl trases? Zem zemes. Kas tas ir? Tas ir metro.
tas ir vēl trīs tilti kuru uzturēšana būs trīsreiz mazāka kā viena caurule zem zemes, pie kam pārbaudītas tehnoloģijas
turam pŗātus atvērtus un rēķinām, rēķinām, rēķinām
prāgā, ja nešaubos ir 7+ tilti ;) prāgā .... mums ir cik? vanšu akmens salu un dienvidu - paņem attiecības skaits pret garumu
vismaz hanzas un ziemeļu tiltu jāuzceļ - vēl vienam ir vieta
| From: | ctulhu |
Date: | 13. Septembris 2024 - 14:57 |
---|
| | | (Link) |
|
OK, gan tiltus gan metro
bļeķ ja jūs kartupeļu koloradkas nevar dabūt tramvajos, tad kā jūs metro dabūs? prikiņ? ne jau autobusi trolejbusi un tramvaji sastrēgumus taisa, bet vieglie - smagos esam jau izstūmuši no centra paldies dievam
| From: | ctulhu |
Date: | 13. Septembris 2024 - 14:56 |
---|
| | | (Link) |
|
metro ir ērtāks ātrāks un ietilpīgāks par tramvajiem.
Mana UK pieredze saka pavisam ko citu (viss sabiedriskais transports ir pārbāzts līdz atdurei, īpaši rītos un vakaros, un dažāda veida deklasētu elementu skaits metro mēdz būtiski pārsniegt autobusus vai virszemes iekšpilsētas vilcienus, kur tas tāpat nav mazs).
| From: | ctulhu |
Date: | 13. Septembris 2024 - 22:51 |
---|
| | | (Link) |
|
Parīzes ir diezgan OK, NY nu tā pa vidam
| |