16 Novembris 2008 @ 11:04
 
Man bija aizdomas, bet nu zinu to pavisam droši, ka badā nomiršu ne jau tāpēc, ka neko neprastu, bet tāpēc, ka neprotu sevi pārdot. Ir pēdējais brīdis darīt kaut ko lietas labā, tāpēc, uzmanību, vienreizējs piedāvājums! Svētku atlaides... bla-bla-bla.... bla-bla-bla... Apskatiet šo piedāvājumu: http://www.reproprint.lv/?id=7 Ja jums kaut ko no tā vajag, tad es jums to izdarīšu par 50% lētāk. Izņemot, protams, sarkano acu noņemšanas efeku.
 
 
( Post a new comment )
[info]fedrs on 16. Novembris 2008 - 11:35
Nu, visa tā "mobilā izklaide" arī totāls idiotisms, taču bizness šiem plaukst uz zeļ, parādās arvien jauni un jauni kantori. Acīmredzot, jo sliktāk domāsi par potenciālajiem klientiem, jo labāk tev klāsies.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]kangaroo on 16. Novembris 2008 - 11:43
Mobilai izklaidei vajag vēl mazākus kapitāliegldījumus kā šādiem "dizaina" kantoriem, jo viss tas pasākums ir 100% virtuāls- biroju nevajag, kompi nevajag, tirgo gaisu un saņem piķi. Reāli tās visas melodijas un bildītes pieder tikai 2- 3 kantoriem, bet pārējie visi ir starpnieki.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]petrovichs on 16. Novembris 2008 - 12:16
Ja paskatāmies uz vietējiem internetveikaliem, tad tur, protams, darba ir vairāk, bet gandrīz visiem sortiments pilnībā atkārto dažu vairumtirgotāju noliktavas stāvokli.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 16. Novembris 2008 - 12:20
Un tad vēl izrādās, ka daudzo interneta veikalu vietā patiesībā ir tikai daži. Vienam paziņam tā gadījās, ka pēkšņi pamanīja vairākas interneta bodes, ar kurām nav nekādas sadarbības, tirgojam to, kam viņi it kā būtu oficiālie importētāji. Sabijušies no negaidītas konkurences, sākuši pētīt un izrādījies, ka aiz tā visa stāv viens vienīgs mazumtirgotājs, kurš preci, protams, ņem no viņiem.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Diskusija) (Link)
[info]kangaroo on 16. Novembris 2008 - 17:06
Man reiz internetveikalā pirkto preci atveda ar Elkor garantijas talonu. Viņi Elkorā iepērkas ar savu atlaidi un tirgo tālāk.

Bet pamatā, protams, viņi visi vienkārši tirgo vienu un to pašu no GNT, Elko u.c. noliktavām. Cenas atšķirība rodas tajā brīdī, kad sāk domāt par savu apetīti. Cits uzmet 20% pa virsu, cits tikai 7%.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)