22 Janvāris 2007 @ 14:54
 
Ja pilsētas sabiedriskā traksporta +50%, lai arī nepatīkami, tomēr šķita sagremojami, tad piepilsētas +100% riktīgi apškebināja. Gandrīz varētu apsvērt kāda transporta līdzekļa iegādi. Ja vien izdotos atrast kādu vienkāršu, bez polifoniskajām melodijām, iebūvētas fotokameras un teflona pretpiedeguma pārklājuma.
 
 
( Post a new comment )
[info]antuanete on 22. Janvāris 2007 - 15:01
Lūk, šis man ir visnesaprotamākais tai ambrāžā ar sab.trans. cenām - kādā veidā cenu celšana stiķējas kopā ar stratēģijām, kur paredzēta privātā transporta plūsmas samazināšana? Tur pat nav jāveic aprēķini, lai saprastu, ka tagad ļoti daudziem finansiāli izdevīgāk kļūs braukt ikdienā ar savu mašīnu.
(Atbildēt) (Diskusija) (Link)
[info]fedrs on 22. Janvāris 2007 - 15:06
Nu, teorētiski pastāv iespēja braukšanu ar personīgo auto padarīt vēl neizdevīgāku par tramvaju. Piemēram, ja realizēs projektu vairākkāršot maksu par stāvvietām, ielas atīrītos no visādiem švaļiem. Pilsētas tēls no tā ievērojami uzlabotos, jo ielas malās tiktu atstāti tikai Lexusi, Mercedesi un Hummeri.
(Atbildēt) (Iepriekšējais) (Link)